Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

On se kivaa kun lehdenjakajat viilettää rappukäytävässä aamuyöstä. Vielä kivempaa on herätä siihen, kun koira ilmoittaa asiasta haukkumalla. En ollut unessa, en.

Huomenta vaan.

On se kivaa kun lehdenjakajat viilettää rappukäytävässä aamuyöstä. Vielä kivempaa on herätä siihen, kun koira ilmoittaa asiasta haukkumalla. En ollut unessa, en.

Huomenta vaan.

Mulla oli paljon ongelmia noitten koirien kanssa tänä kesänä kun jaoin lehtiä. Erään naisen koira hermostui aina ja se oli kuulemma mun syy.

Aah, lisää pekonia! :kuola:

Mulle kans!

Mulla oli paljon ongelmia noitten koirien kanssa tänä kesänä kun jaoin lehtiä. Erään naisen koira hermostui aina ja se oli kuulemma mun syy.

Se nyt vaan ei ollut se optimaalisin herätys keskellä yötä. :D Kyllähän noi hermostuu kaikista äänistä, ja etenkin toi nyt kun on vähän vieraassa ympäristössä. Jotkut koirat sitten taas hermostuu aina, ja kaikesta. Eilenkin kun oltiin iltalenkillä, niin vastaan tuli joku nyrkin kokoinen harmaa villapallero, joka veti (joo veti) isäntäänsä kympillä. Sitten kun mentiin ohi, niin kauhea räkätys ja yritti näykkästä jätkää kuonosta. Jätkä vaan ihmetteli, että "mikäs se tommonen oikein oli?".

En usko että sun syy mutta on eroja lehden jakajilla. Esim meillä oli tuossa keväällä aina viikonloppuisin eri jakaja kuin viikolla joka melkein kuin donkkasi lehden ovesta sisään ja itsekin heräsin aina siihen ja jossain vaiheessa jo aloin herätä siihen kun se jakaja jo alaoven aukaisi ja alkoi rymistellä. Mutta koirat ei tuohon reagoineet. Mutta nyt alku kesästä sitten alkoi lehteä jakaa arkisin mies jolla oli aina koira mukana ja se juoksenteli sitten jakajan mukana rappukäytävässä. Koiran kynsien rapina kuului rappukäytävässä ja siihen sitten meidän koirat sitten reagoi. Ja kerran kun se nuuskutteli meidän oven takana ja nuorempi koira murahti niin se alkoi haukkua käytävässä.

Itse asiassa on kerrankin ollut hyvä maanantai, töissä on ollut sen verran kiirettä ettei ole ehtinyt pitkästyä muttei niin paljoa, että alkaisi savua nousemaan korvista.

Itse asiassa on kerrankin ollut hyvä maanantai, töissä on ollut sen verran kiirettä ettei ole ehtinyt pitkästyä muttei niin paljoa, että alkaisi savua nousemaan korvista.
Ehkä tästä tulee siis hyvä viikko kokonaisuudessaankin. Itsehän olen nukkunut vain univelkoja pois. Aamukahvia vasta nautiskelen :nolo:

Puntilla käyty, seuraavaks ruokaa ja sit vois miettiä jotain tekemistäkin :D Huomenna vois sit käydä vaikka luennoilla kun on vähän mielenkiintosempaa settiä.

Lähtis salille.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Snadisti noloa. Uusia työntekijöitä tuli tutustumaan työhön ja seuraamaan mun työtä puoleksi tunniksi. Oli sitten omat nettisivut auki työjärjestelmien lomassa ja piti etsiä nopeasti tietoa työasioista heille ja avasin selaimen, niin hemmetin isolla Pakkiksen alaforum SEKSI JA PARISUHTEET luki enkä päässyt siltä sivulta pois, molemmat miehet naureskeli että jaa jaa vai tälläisiä täällä. Sitten hätäisesti aloin kirjoittamaan osoiteriville yhtä osoitetta minne oli tarkoitus mennä ja ennakkosyötti siihen sen hemmetin PANOHANSKAT sivun auki... :D

Noh, sai musta ainakin realistisen kuvan heti kättelyssä :lol2:

Itsehän olen nukkunut vain univelkoja pois. Aamukahvia vasta nautiskelen :nolo:

Laiskuri. Toiset lähteny reippaana 6 aikaan duuniin, viettää täälä aikaansa vieläkin. Sitkun täältä pääsee niin kiireellä vanhalle kämpälle raivaan paskaa pois.
Eilen tuli heiteltyä varmaan 2000kg paskaa roskalavalle ja tänään toinen mokoma. Salillakin pitäis keretä käymään ja varmaan nyrkkeilemässäkin.

Laiskuri. Toiset lähteny reippaana 6 aikaan duuniin, viettää täälä aikaansa vieläkin. Sitkun täältä pääsee niin kiireellä vanhalle kämpälle raivaan paskaa pois.
Eilen tuli heiteltyä varmaan 2000kg paskaa roskalavalle ja tänään toinen mokoma. Salillakin pitäis keretä käymään ja varmaan nyrkkeilemässäkin.
Kehtaat väittää minua laiskaksi. Vastahan tein 4 päivää putkeen töitä ja huomenna lähtee toinen 4 mokomaa perään. Nyt hiljaa poika siellä :D

Mie skippasin huimat 4 tuntia luentoja ja kävin vaan puntilla. :D

Back
Ylös Bottom