Caracas
VIP
Maanantai. Viimeinen työviikko, keskiviikkona loppuu!
About sama juttu, tämä viikko ja sitten 3vko lomaa josta 16pvä thaimaassa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Maanantai. Viimeinen työviikko, keskiviikkona loppuu!

On se kivaa kun lehdenjakajat viilettää rappukäytävässä aamuyöstä. Vielä kivempaa on herätä siihen, kun koira ilmoittaa asiasta haukkumalla. En ollut unessa, en.
Huomenta vaan.
Aah, lisää pekonia!![]()
Mulla oli paljon ongelmia noitten koirien kanssa tänä kesänä kun jaoin lehtiä. Erään naisen koira hermostui aina ja se oli kuulemma mun syy.
Mulla oli paljon ongelmia noitten koirien kanssa tänä kesänä kun jaoin lehtiä. Erään naisen koira hermostui aina ja se oli kuulemma mun syy.
Ehkä tästä tulee siis hyvä viikko kokonaisuudessaankin. Itsehän olen nukkunut vain univelkoja pois. Aamukahvia vasta nautiskelenItse asiassa on kerrankin ollut hyvä maanantai, töissä on ollut sen verran kiirettä ettei ole ehtinyt pitkästyä muttei niin paljoa, että alkaisi savua nousemaan korvista.

Itsehän olen nukkunut vain univelkoja pois. Aamukahvia vasta nautiskelen![]()
Kehtaat väittää minua laiskaksi. Vastahan tein 4 päivää putkeen töitä ja huomenna lähtee toinen 4 mokomaa perään. Nyt hiljaa poika siellä :DLaiskuri. Toiset lähteny reippaana 6 aikaan duuniin, viettää täälä aikaansa vieläkin. Sitkun täältä pääsee niin kiireellä vanhalle kämpälle raivaan paskaa pois.
Eilen tuli heiteltyä varmaan 2000kg paskaa roskalavalle ja tänään toinen mokoma. Salillakin pitäis keretä käymään ja varmaan nyrkkeilemässäkin.
Laiskuri. Toiset lähteny reippaana 6 aikaan duuniin, viettää täälä aikaansa vieläkin. Sitkun täältä pääsee niin kiireellä vanhalle kämpälle raivaan paskaa pois.
Eilen tuli heiteltyä varmaan 2000kg paskaa roskalavalle ja tänään toinen mokoma. Salillakin pitäis keretä käymään ja varmaan nyrkkeilemässäkin.