Jos jää yli jotain priimaa lihaa, niin ehkä... :D Empiirinen tutkimus kuitenkin osoittaa suklaan olevan miestä parempi monessa mielessä.
Ne voi myös yhdistää! :evil:

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos jää yli jotain priimaa lihaa, niin ehkä... :D Empiirinen tutkimus kuitenkin osoittaa suklaan olevan miestä parempi monessa mielessä.

Pitäisiköhän se avata tänne yleiselle puolelle, parisuhdepuolelle vai kenties kamppailulajipuolelle, kun tappeluhan siitä kuitenkin syntyy piirittäjien kesken?
Miten ois osto/myynti/vaihto puoli? ;)
Kyllä toi aika vaikeaksi menee, se rehellinen tappelu voisi sittenkin olla helpompi vaihtoehto kaikille...
Tuota en oo muuten koskaan aatellukkaan. Ja kaikkeahan pitäis kokeilla.Ne voi myös yhdistää! :evil:![]()

Jätä yksi edes mulle, se riittääTuota en oo muuten koskaan aatellukkaan. Ja kaikkeahan pitäis kokeilla.
Varo vaan Bicho! Tuun ja vien sun miehet ja suklaat. :evil:

Iltaa, väsynyt lintu täällä taas.
Mikäs nyt niin väsyttää? :(
^^^^ Joo voitte vaikka "miekkailla" alfauroksen tittelistä. ;):D
Tosin kyllähän sen nimestäkin jo huomaa, että minä olen se pakkiksen alfa. ;)
^ Pikkuselle kissimirrille vähän kissanminttua niin oot oikein lutunen :haart:
Että turha sun on ainakaan siinä "miekkailussa" alkaa mitään alfaa leikkimään :D
![]()
Oot vaan kateellinen, koska tiedät mun olevan se yksi ja ainoa True Alfa
:D
Edit. Sitä paitsi, minä en ole yrittänytkään kaupata itseäni Bicholle. Joten Shake that!