Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Miten ois osto/myynti/vaihto puoli? ;)

Mä en usko, että tuo tyttö on ostettavissa. Tai ehkä kuitenkin, jos tarjoukset tehtäisiin suklaana? Mutta mitä raukalle sitten kävisi, kun se söisi ne muutaman junakuormallisen joihin huutokauppa vähintään päättyisi? Kyllä toi aika vaikeaksi menee, se rehellinen tappelu voisi sittenkin olla helpompi vaihtoehto kaikille...

Oon kuunnellut tuon nightwistin biisin jo kolme kertaa putkeen. Saa minulta korkeimman mahdollisen luokituksen eli melkein viisi tähteä. Täydellisyyttä ei ole olemassa, joten itunesissakin parhaat biisit saavat 4 tähteä.

Iltaa, väsynyt lintu täällä taas.

Mikäs nyt niin väsyttää? :(

Oli rankka päivä nurtsilla makoillessa. :D

No ei, eilen tuli hengailtua kaverin kanssa Heltsinkin yössä ja yhdessä vaiheessa istuttiin bussipenkillä Mikonkadulla kattomassa kun jengiä valui Rocksiin sisälle. Good times. :haart:

^Burn! :lol2:

^ Pikkuselle kissimirrille vähän kissanminttua niin oot oikein lutunen :haart:

782201.png

Että turha sun on ainakaan siinä "miekkailussa" alkaa mitään alfaa leikkimään :D

Oot vaan kateellinen, koska tiedät mun olevan se yksi ja ainoa True Alfa
:D

Edit. Sitä paitsi, minä en ole yrittänytkään kaupata itseäni Bicholle. Joten Shake that!

Leijonan päivät on jo luettu ;)

782201.png

Oot vaan kateellinen, koska tiedät mun olevan se yksi ja ainoa True Alfa
:D

Edit. Sitä paitsi, minä en ole yrittänytkään kaupata itseäni Bicholle. Joten Shake that!

Oot niin ressukka ja tiedät sen itsekkin, joten et viitsi edes yrittää, koska tiedät jo olevasi pois pelistä.

Back
Ylös Bottom