Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kun jäi täältä suklaat ja miehet saamatta, pitänee suunnata baariin. Sieltä ei saane kumpaakaan, mutta kivoi drinksui sitäkin enemmän. :rolleyes:
Alkomahooli tuottakoon mielihyvähormonit tänä yönä...

Yötä ihmettelemään. Bicho juu ei se ole yhtään huono. Taidan viettää nyt usemman viikonlopun melko hissukseen. Ei oikein baarit nappaa, puhumattamaan viinasta.

Mä tsekkailen queenin keikkaa teemalta ja stalkkaan pukeutumisvinkkejä Mercuryltä. Äskönen paita oli samanlainen kun mun mutsin yöpaita -91

Yötä ihmettelemään. Bicho juu ei se ole yhtään huono. Taidan viettää nyt usemman viikonlopun melko hissukseen. Ei oikein baarit nappaa, puhumattamaan viinasta.
Vähän samoilla linjoilla mennään. Pitäis keksiä jotain vastavuoroista tekemistä sitten taas tasapainoksi. Ensi listassa on meinaa kaikki viikonloput vapaat ja meinaa todellakaan niitä himassa viettää :) Pitää ruveta maakuntamatkailee niin avartuu vähän tämä oma maailma.

Mä tsekkailen queenin keikkaa teemalta ja stalkkaan pukeutumisvinkkejä Mercuryltä. Äskönen paita oli samanlainen kun mun mutsin yöpaita -91
Mä kattelen ihan samaa. Itte dikkaillu tota bändiä ptikään. Rättimuoti on tohon aikaan ollu jotain yyper kamalaa :D

Vähän samoilla linjoilla mennään. Pitäis keksiä jotain vastavuoroista tekemistä sitten taas tasapainoksi. Ensi listassa on meinaa kaikki viikonloput vapaat ja meinaa todellakaan niitä himassa viettää :) Pitää ruveta maakuntamatkailee niin avartuu vähän tämä oma maailma.
Tänne oot aina tervetullut ;) Mun luona voit nukkua parvekkeella aina :D

Tanpereella on paljon nähtävyyksiä!

Helsingin huudeilla pitäis kyllä käydä johonkin väliin. Tampereen oon niin nähnyt ku asunutkin siellä et en usko sen tarjoavan akuutisti mitään matkailuelämystä. Kuopiossa ei oo kyllä tullut pitkään aikaan käytyä, joten sinne vois kanssa ainakin suunnata.

Yessssssssssss! Hyvällä tuurilla pääsen eroon lopputyösopparista ilman irtisanoutumista ja saan välillä jopa nukkuakin. Vois vaikka aurinko ihan pikkusen paistaa tähän risukasaan.

Helsingin huudeilla pitäis kyllä käydä johonkin väliin. Tampereen oon niin nähnyt ku asunutkin siellä et en usko sen tarjoavan akuutisti mitään matkailuelämystä. Kuopiossa ei oo kyllä tullut pitkään aikaan käytyä, joten sinne vois kanssa ainakin suunnata.

Helsinki ottaa aina avosylin vastaan.

Keksikääpä yökölle joku nettisarjis tms. sivu vahattavaksi ennenku tuo Heleniuksen matsi alkaa. On meinaan TYLSÄÄ!

Back
Ylös Bottom