Riittää kun olisit kauniina ja poimisit kynän silloin tällöin lattialta edessäni. Ei vaan tosissaan kohta pitää laittaa sihteeriä hakuun, alkais olla käyttöä.
Sihteeriopistoon siis!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Riittää kun olisit kauniina ja poimisit kynän silloin tällöin lattialta edessäni. Ei vaan tosissaan kohta pitää laittaa sihteeriä hakuun, alkais olla käyttöä.
Sinuna kiirehtisin. Panetusketjun vuodatuksen perusteella on tainnut johtajalle paukkua loota täyteen privoja kuumaakin kuumemmilta punttimimmeiltä työhakemuksen muodossa. Sen verran herran mielikuvitus lentää jo toimisto fantasioissa :DSihteeriopistoon siis!
Jeejee, lähen Thaimaahan 5.9 :dance: Tää oli taas näitä ihmeen päähänpistoja... Aamulla heräsin siihen et maa polttelee jalkojen alla ja äsken varasin liput ekaan maahan mikä tuli mieleen. En millään jaksaisi odottaa!
No ei ois enää pitkä ootosJeejee, lähen Thaimaahan 5.9 :dance: Tää oli taas näitä ihmeen päähänpistoja... Aamulla heräsin siihen et maa polttelee jalkojen alla ja äsken varasin liput ekaan maahan mikä tuli mieleen. En millään jaksaisi odottaa!

Thaimaahan :/ Noh, jokainen tavallaan!
Minne päin? Ite menossa myös tossa parin kk sisään.
Mikä vika? :D Pari kaveria asuu siellä, joten menen lähinnä niitä katsomaan. Sekä rentoutumaan, koska kesä on kulunut pääosin töiden parissa.
![]()
Pandalla alkoi viikonloppu.
No tuossa tapauksessa sitten. Itse vain lähtisin jonnekin, missä pääsisi turisteilta karkuun, eli ei mitään Kanarianrantoja/Thaikkuloita sun muita.
Onhan se tietty hirveän trendikästä lähteä keskelle sademetsää asumaan puumajassa ja hakemaan elämyksiä, mutta itse tyydyn tällä kertaa vain kauniisiin maisemiin ja rentouttavaan lomaan 
No tuossa tapauksessa sitten. Itse vain lähtisin jonnekin, missä pääsisi turisteilta karkuun, eli ei mitään Kanarianrantoja/Thaikkuloita sun muita.
Sillon sun pitäis paeta myös ittees.
Siksi pysynkin Suomessa, enkä ole turisti.
Kun tuntee olevansa kotona ei tarvitse paeta.
Home is in your head, entisen työpaikkani (hostelli) motto.
Mä en voisi elää ilman että vaihdan paikkaa vähintään puolen vuoden välein. Edes hetkeksi.