Hmmm... tekisinkö työhakemuksia vai surffailisinko päämäärättömästi netissä?
Voisin tarvita sihteeriä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hmmm... tekisinkö työhakemuksia vai surffailisinko päämäärättömästi netissä?
No juu mutta työhakemusten teko on niin haasteellista ja rasittavaa että lähes invalidisoidun pelkästään niiden ajattelemisesta.Eikö teidän naisten pitäisi pystyä moniajoon? :lol2:
Kuuluisiko hommiin sun päämäärättömän nettisurffailun avustaminen?Voisin tarvita sihteeriä.
No piti se telkkari avata kun porukka hypennyt tuosta nahkapallon perässäjuoksu -pelistä monta päivää. Ei nappaa.
Juuri nyt en pidä sinusta kovinkaan paljoa :DTaidan sitten lähteä takaisin löylyihin leveilemään :D
Kuuluisiko hommiin sun päämäärättömän nettisurffailun avustaminen?
Onneks mulla on kaira ni voin pakon tullessa kutsua itseni sinne saunomaan![]()
Voisiko joku vahva ihiminen tulla nytten pitähän mut paikallaan, kun jalakapallo ressaa liikaa?
Sauna ilman Urhoa on kyllä ontto kokemus :( Pitäis tulla kyllä lähipäivinä. Tosin tällä kertaa ei varmaan tarvi viuhahdella siellä parvekkeella, eihän? :DMillon sä tuut mun luo saunomaan? Urhoa ei voi ottaa sit kyllä tällä kertaa mukaan kun ei se saa hypätä lauteille :(
Mikäs sen vointi on?Millon sä tuut mun luo saunomaan? Urhoa ei voi ottaa sit kyllä tällä kertaa mukaan kun ei se saa hypätä lauteille :(
*Sitoo ellyn tuoliin kiinni*
Oho :o Voe voe HJK
Nooooo :( *hali*Itku tulee.

Mistä te puhutte?![]()