Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tepe taas aiheuttaa yleistä pahennusta!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
843310924.gif

Pandalla alkoi viikonloppu.

Viikonloppua:dance:

Hmm, pitäisi varmaan hommata joku lääkitys.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Jeejee, lähen Thaimaahan 5.9 :dance: Tää oli taas näitä ihmeen päähänpistoja... Aamulla heräsin siihen et maa polttelee jalkojen alla ja äsken varasin liput ekaan maahan mikä tuli mieleen. En millään jaksaisi odottaa!

Jeejee, lähen Thaimaahan 5.9 :dance: Tää oli taas näitä ihmeen päähänpistoja... Aamulla heräsin siihen et maa polttelee jalkojen alla ja äsken varasin liput ekaan maahan mikä tuli mieleen. En millään jaksaisi odottaa!

Thaimaahan :/ Noh, jokainen tavallaan!

No ei ois enää pitkä ootos :)

Thaimaahan :/ Noh, jokainen tavallaan!

Mikä vika? :D Pari kaveria asuu siellä, joten menen lähinnä niitä katsomaan. Sekä rentoutumaan, koska kesä on kulunut pääosin töiden parissa.

Minne päin? Ite menossa myös tossa parin kk sisään.

Emmätiiä. Varmaan ensin Koh Samuille, sit Koh Taolle ja sieltä sit ihan minne huvittaa. Ehkä Bangkokissa yö tai pari. Meen sinne mihin jalat vievät.

Mikä vika? :D Pari kaveria asuu siellä, joten menen lähinnä niitä katsomaan. Sekä rentoutumaan, koska kesä on kulunut pääosin töiden parissa.

No tuossa tapauksessa sitten. Itse vain lähtisin jonnekin, missä pääsisi turisteilta karkuun, eli ei mitään Kanarianrantoja/Thaikkuloita sun muita.

No tuossa tapauksessa sitten. Itse vain lähtisin jonnekin, missä pääsisi turisteilta karkuun, eli ei mitään Kanarianrantoja/Thaikkuloita sun muita.

Thaimaa on aika iso paikka, ei sitä koko maata voi IMO turistirysäksi leimata. Onhan noilla saarilla varsinkin turisteja, mutta ei se vähennä luonnon kauneutta tai paikan arvoa ainakaan omissa silmissäni :) Onhan se tietty hirveän trendikästä lähteä keskelle sademetsää asumaan puumajassa ja hakemaan elämyksiä, mutta itse tyydyn tällä kertaa vain kauniisiin maisemiin ja rentouttavaan lomaan :)

Kun tuntee olevansa kotona ei tarvitse paeta.

Home is in your head, entisen työpaikkani (hostelli) motto.

Mä en voisi elää ilman että vaihdan paikkaa vähintään puolen vuoden välein. Edes hetkeksi.

Home is in your head, entisen työpaikkani (hostelli) motto.

Mä en voisi elää ilman että vaihdan paikkaa vähintään puolen vuoden välein. Edes hetkeksi.

En mäkään.Aikasemmin tuo aika oli mulla 2 viikkoo,mut sit mä tajusin et en voi ravata paikasta toiseen enää nopeemmin vaan et mun pitää muuttaa ajatusmaailmaa.

Back
Ylös Bottom