Eikun tämän nimi on oikiasti Pähkinäpatukka! Siinä on eri pähkinöitä, ja ne on sidottu hunajalla patukaksi.![]()
No ainahan tuollaisen voi syödä. Itse taidan tehdä sapuskaa, possusuikaleita ja riisiä vaikkapa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eikun tämän nimi on oikiasti Pähkinäpatukka! Siinä on eri pähkinöitä, ja ne on sidottu hunajalla patukaksi.![]()
No ainahan tuollaisen voi syödä. Itse taidan tehdä sapuskaa, possusuikaleita ja riisiä vaikkapa.
Meidän suvun versio ainakin oli aika leppoisa.Siinä on kuules 190 kaloria, ei parane lihoa! :D
SEAGRAM, ei ne sukukokoukset oo pahoja!Meidän suvun versio ainakin oli aika leppoisa.
Hei Panda!Opiskelekko sää japania?
Mun tekee mieli pähkinäpatukkaa, mutten ole varma onko sellaisen syöminen sallittua enää tänään. :s
Siinä on kuules 190 kaloria, ei parane lihoa! :D
Jes, vihdoin lämmintä!![]()
Viskiä? Rommia?
Vai on Teuden oikea nimi Tauno. Nyt mä löydän sen FB :evil:
Ei olla enää kaukana toisistamme painon suhteen :DMie lähden hakemaan jotain herkkuja, olen ne ansainnut! Aamupaino 77,3 :D

Ei olla enää kaukana toisistamme painon suhteen :D
No olen siirtynyt plussille ni en ole niin pieni kuin viimeksi ;) Laivalla tunnistat minut siitä että näytän pieneltä virtahevolta :DHöpsis, noin pieni ja siro nainen paina juuri mitään! :D
Vai on Teuden oikea nimi Tauno. Nyt mä löydän sen FB :evil:
No olen siirtynyt plussille ni en ole niin pieni kuin viimeksi ;) Laivalla tunnistat minut siitä että näytän pieneltä virtahevolta :D
No olen siirtynyt plussille ni en ole niin pieni kuin viimeksi ;) Laivalla tunnistat minut siitä että näytän pieneltä virtahevolta :D