Sie oot ihan tylsä :( En mie ois sieltä vienyt kuin muutaman, ihan totta!
Saat mun puolesta viedä vaikka kaikki :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sie oot ihan tylsä :( En mie ois sieltä vienyt kuin muutaman, ihan totta!
Olen vätys. :(
Saat mun puolesta viedä vaikka kaikki :D
Hienoa, ongelmien tunnistaminen ja niiden myöntäminen on ensimmäinen askel.
Ensimmäinen askel mihin?
Jeeee 6000!!! Voi Luoja mä olen kirjoittanut paljon paskaa.
Toimiikohan tuo kun poliisit tulee paikalle? :evil:
Mä haluisin joskus päästä bileisiin missä ois öljypainiin mahdollisuus, en varmaan suomes juurikaan järjestetäTäytyy lähtee Kairan kanssa vissiin Amerikan maalle etsimään sellaisia pippaloita :D
Vätyksellisyydestä parantumiseen!
Mullakin meni tänään 6000 postia rikki ja tismalleen samanlaiset fiilikset oli. :D
Järjestimme entisen firman bileet baarissa, johon järjestimme sitten tuon öljypainimahdollisuuden ja oli siellä tyttökisoissa vaahtopesua yms yms. Arvatkaa oliko vittu siivo kun pistettiin paikka kiinni ja tarkasteltiin aikaansaannoksia paremmassa valossa :D
TJ 1!
En kyllä ajatellut olla siivoomassa mokomia bileitä :D Ja miten ihmeessä sä oot päässyt kokeilemaan kaikkee kivaa. Jos vielä joskus järkkäätte mokomat kekkerit, vaadin päästä painin verran kuokkimaan niitäJärjestimme entisen firman bileet baarissa, johon järjestimme sitten tuon öljypainimahdollisuuden ja oli siellä tyttökisoissa vaahtopesua yms yms. Arvatkaa oliko vittu siivo kun pistettiin paikka kiinni ja tarkasteltiin aikaansaannoksia paremmassa valossa :D

Perkeleen märät unet herätti mut. :(
En kyllä ajatellut olla siivoomassa mokomia bileitä :D Ja miten ihmeessä sä oot päässyt kokeilemaan kaikkee kivaa. Jos vielä joskus järkkäätte mokomat kekkerit, vaadin päästä painin verran kuokkimaan niitä![]()