Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Lievä kurkkukipu eilen aamulla ja silti puntille. Olo oli vähän normaalia väsyneempi ja tukkosempi, meinasi tankokin jäädä rinnalle (onneks oli avustajat vaikka pienet ne painot onkin vielä:D). Tänään taas vähän enemmän kipeä, vois nyt prkl loppua et pääsis taas treenailemaan...

Haha, saa olla aikamoiset plussat jos tuollaisen muodonmuutoksen meinaat suorittaa :lol2:
Ei se itseasiassa paljoa vaadi, että elä naureskele ollenkaan. Pääsisköhän sitä itsekkin tänään ihmisten aikoihin unille, että jaksaa huomenna olla aamuvuorossa virkeänä.

Luulin jo hetken että luen sinkkuthreadia.

Diiidiiidiii. Mulla on nyt niin paljon suunnitelmia etten meinaa pysyä housuissani! Ei mitään käsitystä ovatko ne järkeviä vai ei, mutta itseni tuntien toteutan ne silti. Vähäsen pelottaa, mutta elämä on jännempää silleen ja rahaa saa aina jostain lisää.

2q9ig4x.webp

Muisteltiin kaverin kanssa puhelimessa vanhoja kouluaikojamme ja nyt kun tarkemmin miettii, niin ei se ehkä niin perseestä ollutkaan..

[video=vimeo;28010992]http://vimeo.com/28010992[/video]

^^ Mun työpaikalla Englannissa on about kerran parissa kuukaudessa sellainen teemailta kuin School Dayz. Se on hirvittävän suosittu ja siellä on tuhansia tyttöjä koulupukumaisissa (mahdollisimman hutsuissa sellaisissa) asuissa.

^^ Mun työpaikalla Englannissa on about kerran parissa kuukaudessa sellainen teemailta kuin School Dayz. Se on hirvittävän suosittu ja siellä on tuhansia tyttöjä koulupukumaisissa (mahdollisimman hutsuissa sellaisissa) asuissa.

Ja nyt sitten vasta päätit kertoa? Arvaa oisinko Rehtori tuolla bileissä :D

Ja nyt sitten vasta päätit kertoa? Arvaa oisinko Rehtori tuolla bileissä :D

Tuu käymään. Jos laitat kunnon rehtorivermeet päälle niin saat multa ilmaiset juomat koko illan!

Mä haluisin joskus päästä bileisiin missä ois öljypainiin mahdollisuus, en varmaan suomes juurikaan järjestetä :) Täytyy lähtee Kairan kanssa vissiin Amerikan maalle etsimään sellaisia pippaloita :D

Mä haluisin joskus päästä bileisiin missä ois öljypainiin mahdollisuus, en varmaan suomes juurikaan järjestetä :) Täytyy lähtee Kairan kanssa vissiin Amerikan maalle etsimään sellaisia pippaloita :D

Kyllähän tuollaiset järjestyy käden käänteessä!

Noni, sinne vaan fukseja kaatamaan karttakepillä! :D

Että kun osaa olla levoton olo. Pitäisi varmaan yrittää nukkua, mutta kun ei yhtään huvita...

Sluttyfresherstreet 11

Mä olin kerran noissa School Dayz-bileissä. Muistan kun työkaveri antoi ilmaisia tuplashotteja ja sen jälkeen seuraava muistikuva onkin siitä kun tullaan kaverin kanssa kotiin, nauretaan kuollaksemme jotain tosi hauskaa juttua ja kaadutaan kämppisten eteen käytävälle. Ei mennyt ihan putkeen :D

E.
Jeeee 6000!!! Voi Luoja mä olen kirjoittanut paljon paskaa.

Back
Ylös Bottom