Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hmjoo, kyllä sellasia hetkellisiä usein tuleekin, mutta toi kun on tuntunut jo viime torstaista asti. Tosin nyt onneks jo helpottaa. Kipeytyi samasta kohtaa joskus viime syksynä kun väärillä kengillä asvaltilla lenkkeillessä ei tyhmyyttään malttanu antaa periksi kahden amstaffin juoksuinnolle.. :D
Ei ois kyllä huono ajatus käydä tollasella tohtorilla. Tiiä mitä kaikkia ikivanhoja jumituksia sais auki..

Oikeastaan se on kyllä joka aamu ollut mulla jo monta vuotta, joten siihen jo tottunut. Yöllä pääsee aina hermo lepäämään ja aamulla tuntuu sitten astuessa kevyenä kipuna. Pätevät hermopistekaverit saa kyllä välillä ihmeitä mitä aikaan, kannattaa joskus kokeilla.

JEhkä me nukuttiin samassa sängyssä ja niskat meni jumiin kun kummankin piti koko yö tuijottaa toiseen suuntaan.. :D

Muahah. :D Ens yönä vaihdetaan puolia sit.

Oikeastaan se on kyllä joka aamu ollut mulla jo monta vuotta, joten siihen jo tottunut. Yöllä pääsee aina hermo lepäämään ja aamulla tuntuu sitten astuessa kevyenä kipuna. Pätevät hermopistekaverit saa kyllä välillä ihmeitä mitä aikaan, kannattaa joskus kokeilla.

Oukei. Täytyypä koittaa saada joskus aikaiseksi käydä kokeilemassa. Danke!

Muahah. :D Ens yönä vaihdetaan puolia sit.

Joo kyllä tää jumi siinä unohtuu kun tulee uutta jumia tilalle..:D

Mä kävin viikko sitte hierojalla, mutta ilmeisesti työskentely kylmissä olosuhteissa vetää noi hartiat aina vaan uudestaan jumiin. Aika ilkeästi on edelleen jumissa. Noh, kävin piipahtamassa verikokeissa ja TAAS oli sukunimi vituillaan siellä. Ei ne vaan osaa. "Onhan se kaunis toi sun sukunimi, mutta vähän vaikea." On huomattu, me lady! :D Mut parasta oli se, että sen jälkeen sai syödä! Nyt vois syödä vielä lisää!

Suosittelen nukkumaan nurinkurisesti ni jäykistyy jostain muusta päästä :D

No mutta onkos sekään nyt sitten reilua "työntää" toinen pois patjalta kesken unien...:D Ja toi sun lauseesi on paradoksi muutenkin, kun ei noi nukkuminen ja jäykistyminen kovin usein yhtäaikaisia moodeja ole...:arvi:

edit.

Näyttää ihan siltä, että mullahan on 2.9 vapaapäivä :rock:

http://fi-fi.facebook.com/event.php?eid=222747931106307&ref=nf

No mutta onkos sekään nyt sitten reilua "työntää" toinen pois patjalta kesken unien...:D Ja toi sun lauseesi on paradoksi muutenkin, kun ei noi nukkuminen ja jäykistyminen kovin usein yhtäaikaisia moodeja ole...:arvi:
Mistäs tiiät mitä tapahtuu silloin kun nukut? Ja kuka puhu ja mitä työntämisestä?

Mistäs tiiät mitä tapahtuu silloin kun nukut?

Mulla on ihan sitä varten vahtikoira, joka raportoi aina aamulla jos se on havainnu yöllä jotain epäilyttävää. Tosin ei se aina ole vahtimassa, joten myönnettävä kyllä on että jotain eettisesti vähintäänkin arveluttavaa saattaa tapahtuakin. Ei ole esimerkiksi kauan kun heräsin aamulla parvekkeen sohvalta vaikka satavarmasti nukahdin sänkyyn..hmm..

Ja kuka puhu ja mitä työntämisestä?

Minä puhuin ja tarkoitin sitä, että kun T-Byrd jäykistää varpaansa niin kyllä siinä väkisinkin jonkinlaista distanssia tulee..

Vedin jack3diä ja kävin treenaa. :puntti:

Mä vedin piriä ja kävin reivaa :dance:

No en oikeesti. Lähden tänään laivalle mutta sekään ei ole mikään hupimatka. Menen vain koska saan ilmaisen aamupalan :D

Minä puhuin ja tarkoitin sitä, että kun T-Byrd jäykistää varpaansa niin kyllä siinä väkisinkin jonkinlaista distanssia tulee..

Tää kuulostaa ihan siltä, että ihan kuin mulla ois joku jättivarvas tms. :D

Meinasin nukahtaa neljä kertaa tuntien aikana... ensimmäisessä rivissä vielä siinä opettajan silmien alla :D Hyvä ensivaikutelma, nuokun ja vähät välitän opetuksesta!

Tää kuulostaa ihan siltä, että ihan kuin mulla ois joku jättivarvas tms. :D

No tietysti sekin mahdollisuus on olemassa.. :D Mutta tarkoitin tietysti sitä, että siellä sun jalkopäässä kun yläpääni kanssa nukun niin saatan unissani poiketa jostain syistä käytösetiketistä ja riistää varpailtasi peiton. Yölliset toiminnot kun tosiaan joskus ovat oman hallinnan ulkopuolella. Niin siinä sitten saattaa tietysti sun varpaille kylmä tulla ja kohmeessa jäykistelevät ja mitä kaikkea..
En sit tiiä mitä toi Bicho noilla jäykistelyillään tarkotti.. Pahaa pelkään, että irst..vilkkaan mielikuvituksen omaavana se vihjaili kuitenkin jotain kaksimielisyyksiä, mitä en kyllä puhtoisella mielelläni ymmärtänyt..

Back
Ylös Bottom