pyssy
Mode
Otit sitten heti kovat aseet käyttöön :D
Toki haluan tutustua sinuun paremmin, mutta olen tosissani....Joskus pitää pyssyn ampua kovilla, ettei joku huithapeli sinua vie....:D
Nice Catch x 2....

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Otit sitten heti kovat aseet käyttöön :D

Sä nyt unohit et mulla ois ne reffit tällä viikolla. Hitaat joutuu oottamaan vuoroaan :DToki haluan tutustua sinuun paremmin, mutta olen tosissani....Joskus pitää pyssyn ampua kovilla, ettei joku huithapeli sinua vie....:D
Sä nyt unohit et mulla ois ne reffit tällä viikolla. Hitaat joutuu oottamaan vuoroaan :D
Mä vähän pahoin pelkään että tällä kertaa tuossa kalenterin kohdalla ei lue sir pyssy :( Mitäs suolaa sitten aattelit käyttää, merisuolaa vai pan-suolaa? :DDamn...Eiks ne ookkaan mun kaa...Tuun niin suolaaman sut, jos niin on...:D
Mä vähän pahoin pelkään että tällä kertaa tuossa kalenterin kohdalla ei lue sir pyssy :( Mitäs suolaa sitten aattelit käyttää, merisuolaa vai pan-suolaa? :D
Eiks merisuola tulis halvemmaks?Aattelin kokeilla aromisuolaa...:D
Öitä Epeliinille ja kiitos ysäreistäEphe painuu nyt 90-luvulle eiku nukkumaan. Kiitti ja kuitti!

Eiks merisuola tulis halvemmaks?
Öitä Epeliinille ja kiitos ysäreistä![]()
Tulit muuten leffahirmuna mieleen yks päivä ku kuuntelin tubea ja vastaan tuli tää biisiEiku, mä tykkään aromatista...

Tulit muuten leffahirmuna mieleen yks päivä ku kuuntelin tubea ja vastaan tuli tää biisi
No en parempaa linkitettävää löytänytSä se osaat riisua miehen aseista...:D
Linkität just ton biisin...:(...Ja sit meet muitten kanssa treffeille.:D Aromattia haavoihin...
Tossa biisissä on sitä jotain.No en parempaa linkitettävää löytänytTossa biisissä on sitä jotain.

Aika dramaattista :D Olet kyllä aikamoinen ja erityinenOnhan tossa sanomaa...
Tässä sulle pistoa sydämeen, tuleville treffeille...:D...Pidä hauskaa...!:(

Aika dramaattista :D Olet kyllä aikamoinen ja erityinen![]()
...Ainutlaatuinen...Mitäs muuta pyssyttimen yöhön?Niin olet sinäkin......Ainutlaatuinen...
Mitäs muuta pyssyttimen yöhön?
No tää päivä on vielä mennyt ihan vaan väsyä korjatessa. Huomenna sitten pitäis taas normaaliin arkeen hypätä kiinni. Tänään on tuo syöminen ollut vähän heikonlaista, mutta huomenna sitten taas pittää syödä kunnolla.Kohta sapuskaa ja töihin jo 14:00. Jokos olet toipunut työputkesta? Muistahan helliä itseäsi hyvällä ruualla...;)
Suihkussa tuli miehestä puhdasta, mutta mielestä ei.
Suistuuko puhdas ajatukselliset tieltä?Kuulostaa hyvältä...Perverssi mieli, miehen tiellä pitää...