Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Otit sitten heti kovat aseet käyttöön :D

Toki haluan tutustua sinuun paremmin, mutta olen tosissani....Joskus pitää pyssyn ampua kovilla, ettei joku huithapeli sinua vie....:D

Nice Catch x 2....:)

Sä nyt unohit et mulla ois ne reffit tällä viikolla. Hitaat joutuu oottamaan vuoroaan :D

Damn...Eiks ne ookkaan mun kaa...Tuun niin suolaaman sut, jos niin on...:D

Mä vähän pahoin pelkään että tällä kertaa tuossa kalenterin kohdalla ei lue sir pyssy :( Mitäs suolaa sitten aattelit käyttää, merisuolaa vai pan-suolaa? :D

Aattelin kokeilla aromisuolaa...:D

Täytyypi sitten omaan kalenteriiin muuttaa deitin nimi...;)

Tulit muuten leffahirmuna mieleen yks päivä ku kuuntelin tubea ja vastaan tuli tää biisi :)

Sä se osaat riisua miehen aseista...:D

Linkität just ton biisin...:(...Ja sit meet muitten kanssa treffeille.:D Aromattia haavoihin...

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
No en parempaa linkitettävää löytänyt :) Tossa biisissä on sitä jotain.

Onhan tossa sanomaa...:)

Tässä sulle pistoa sydämeen, tuleville treffeille...:D...Pidä hauskaa...!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mitäs muuta pyssyttimen yöhön?

Kone tilttailee ihan sikana...:curs:

Kohta sapuskaa ja töihin jo 14:00. Jokos olet toipunut työputkesta? Muistahan helliä itseäsi hyvällä ruualla...;)

Kohta sapuskaa ja töihin jo 14:00. Jokos olet toipunut työputkesta? Muistahan helliä itseäsi hyvällä ruualla...;)
No tää päivä on vielä mennyt ihan vaan väsyä korjatessa. Huomenna sitten pitäis taas normaaliin arkeen hypätä kiinni. Tänään on tuo syöminen ollut vähän heikonlaista, mutta huomenna sitten taas pittää syödä kunnolla.

Suihkussa tuli miehestä puhdasta, mutta mielestä ei.

Kuulostaa hyvältä...Perverssi mieli, miehen tiellä pitää...

Back
Ylös Bottom