Neljä kuukautta ja yks päivä nytte :P
Jaa kirjastokortti? Ahahahahah heheee :D Aiku mä oon nokkela :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Neljä kuukautta ja yks päivä nytte :P
Tarkoittaako tämä sitä että sinun häräntappoaseesi ei ole vielä tehnyt tarpeeksi mainetta ja kunniaa vai sitä, että loppu pelistä pienempi varusteiset miehet tulee vaan johtamaan maailmaa :DJa lohduksi kaikille "pienille" miehille : uusin pitkäaikainen tutkimus kertoo, että naisen saa parhaiten tyydytettyä 8.5 pitkällä ja 5.4 senttiä leveällä välineellä.
Tarkoittaako tämä sitä että sinun häräntappoaseesi ei ole vielä tehnyt tarpeeksi mainetta ja kunniaa vai sitä, että loppu pelistä pienempi varusteiset miehet tulee vaan johtamaan maailmaa :D
Tälläkin hetkellä ilmeisen pieni varusteiset miehet johtavat maailmaa, joten se asia tuskin muuttunee?Tämä selittää sen miksi maailmassa on niin paljon tyytymättömiä naisia :DJos häräntappoaseelleni haluaisin paljon lisää mainetta ja kunniaa tekisin aivan jotain muita hommia työkseniTälläkin hetkellä ilmeisen pieni varusteiset miehet johtavat maailmaa, joten se asia tuskin muuttunee?
Kun on kummatkin asiat kunnossa, niin maailmassa on ainakin yksi erittäin tyytyväinen nainen lisää.
Tämä selittää sen miksi maailmassa on niin paljon tyytymättömiä naisia :D
Huomenta! Hieno yö siulla Böördi :D
Mä luulen että ne on keiteleen muikut :D
Mitkä ihmeen muikut? Siis ei kai ne lattialle tippuneet kalat vieläkin aiheuta mielipahaa?
Päivä pelastettu, nyt jätskille.
.Ei posteja tuntiin? Ei tämä tälläinen ole ollenkaan hyväksyttävää. En todellakaan odottanut teiltä tälläistä käytöstä...
MoiTerppa!![]()
Mitä kuuluu kukkuluuruu?No et muuten nuku!Huomenna vois nukkua pitkään! :D