Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ja lohduksi kaikille "pienille" miehille : uusin pitkäaikainen tutkimus kertoo, että naisen saa parhaiten tyydytettyä 8.5 pitkällä ja 5.4 senttiä leveällä välineellä.

Sillä, onko se Visa vai Mastercard, ei ole mitään väliä!

Ja lohduksi kaikille "pienille" miehille : uusin pitkäaikainen tutkimus kertoo, että naisen saa parhaiten tyydytettyä 8.5 pitkällä ja 5.4 senttiä leveällä välineellä.
Tarkoittaako tämä sitä että sinun häräntappoaseesi ei ole vielä tehnyt tarpeeksi mainetta ja kunniaa vai sitä, että loppu pelistä pienempi varusteiset miehet tulee vaan johtamaan maailmaa :D

Tarkoittaako tämä sitä että sinun häräntappoaseesi ei ole vielä tehnyt tarpeeksi mainetta ja kunniaa vai sitä, että loppu pelistä pienempi varusteiset miehet tulee vaan johtamaan maailmaa :D

Jos häräntappoaseelleni haluaisin paljon lisää mainetta ja kunniaa tekisin aivan jotain muita hommia työkseni :) Tälläkin hetkellä ilmeisen pieni varusteiset miehet johtavat maailmaa, joten se asia tuskin muuttunee?

Kun on kummatkin asiat kunnossa, niin maailmassa on ainakin yksi erittäin tyytyväinen nainen lisää.

Jos häräntappoaseelleni haluaisin paljon lisää mainetta ja kunniaa tekisin aivan jotain muita hommia työkseni :) Tälläkin hetkellä ilmeisen pieni varusteiset miehet johtavat maailmaa, joten se asia tuskin muuttunee?

Kun on kummatkin asiat kunnossa, niin maailmassa on ainakin yksi erittäin tyytyväinen nainen lisää.
Tämä selittää sen miksi maailmassa on niin paljon tyytymättömiä naisia :D

Mä luulen että ne on keiteleen muikut :D

Ai että kun sattuki kohalleen :D

Mitkä ihmeen muikut? Siis ei kai ne lattialle tippuneet kalat vieläkin aiheuta mielipahaa?

No Keiteleen muikut, tarjouksessa 2,99e/kg. Eilen myytiin vaivaset 100kg. Alkaa pikkuhiljaa kuule tulla korvista ulos, vaikken itse niitä just nyt syökään. Huoh. Mutta tein tänään yhden asiakkaan ylionnelliseksi ja hää tul vielä ostoskierroksen lopuksi uudestaan tiskin ohi kiittelemään :) Päivä pelastettu, nyt jätskille.

Should I stay or should I go? Olis illanistujaista tarjolla mutta ei jaksais ja huomenna pitäis töitäkin tehdä. No jos sitä kävis eka saunas ja sitten istumaan parille ja ajoissa kotiin, näinköhän vaan onnistuu :).

Tänään tulee kaks hyvää leffaa. Sodan arvet -leffan olen aikaisemminkin katsonut, mutten muista juonta tarkasti. Kumman katson ja kumman ostan (waretan): Perikato vs. Sodan arvet?

Ei posteja tuntiin? Ei tämä tälläinen ole ollenkaan hyväksyttävää. En todellakaan odottanut teiltä tälläistä käytöstä...

Nipo. ;)

Lawrence of Arabia :haart: ja legendoja täynnä.

Huomenna Räyskälään kattelemaan road racingiä!

Back
Ylös Bottom