Pitää hakea muutama kilo lihaa tos kympin jälkeen ni viel ei passaa;) Menetkös nukkumaan siitä :D
Eläkä komentele siellä :DFollow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pitää hakea muutama kilo lihaa tos kympin jälkeen ni viel ei passaa;) Menetkös nukkumaan siitä :D
Eläkä komentele siellä :DPakkohan suo pikkasen sätti, muuten et oo yhtään kiva ens yönä, ku väsyssä painelet hommia ;)Pitää hakea muutama kilo lihaa tos kympin jälkeen ni viel ei passaaEläkä komentele siellä :D
Mut väsyneenä tulee levottomampaa läppää :D Eli siis juu, todellakin yhteisen hyvän nimissä pakko nukkua.Pakkohan suo pikkasen sätti, muuten et oo yhtään kiva ens yönä, ku väsyssä painelet hommia ;)
No niihän ne tulee. Joskus ittekki tullu väännettyä lepakkoa ihan "päivätyöksi" ja loppu aamusta varsinki läppien tasoa alkaa olemaan sitä luokkaa, että vahvempaaki hirvittää :D Ittelle uni on, niin tärkeetä nykyjään, että vois olla tuo jatkuva lepakkovuoro melko haasteellista. Tykkään kuiteski melko toimistotunneista. Vaikkakin tulee tehtyä välillä ylitöitä ihan yöaikaanki.Mut väsyneenä tulee levottomampaa läppää :D Eli siis juu, todellakin yhteisen hyvän nimissä pakko nukkua.
Mä oon taas niin tottunut omalla tavallaan et vois hetki mennä tottua ihan arkiseen rytmiin. Tosin luulen että pitäisin pelkästä päivävuorosta. Jäis illat ja viikonloput vapaaks mikä tarkoittaisi sitä, että harrastamisen järjestäminen olisi vähän helpompaa eikä elimistö olisi ihan sekaisin rytmittömyydestäNo niihän ne tulee. Joskus ittekki tullu väännettyä lepakkoa ihan "päivätyöksi" ja loppu aamusta varsinki läppien tasoa alkaa olemaan sitä luokkaa, että vahvempaaki hirvittää :D Ittelle uni on, niin tärkeetä nykyjään, että vois olla tuo jatkuva lepakkovuoro melko haasteellista. Tykkään kuiteski melko toimistotunneista. Vaikkakin tulee tehtyä välillä ylitöitä ihan yöaikaanki.

...Toihan se mulla on, että rytmi menee ihan sekasi. Tossa muutama talvi sitten joutu tekee paljon viikonloppuja duuniprojektin takia myös oisin, niin mulla oli varmaan kk sen jälkeen vielä plasmat sekasi. Ei tällein vanhana jaksa enään samaan malliin, kuin pojuna :DMä oon taas niin tottunut omalla tavallaan et vois hetki mennä tottua ihan arkiseen rytmiin. Tosin luulen että pitäisin pelkästä päivävuorosta. Jäis illat ja viikonloput vapaaks mikä tarkoittaisi sitä, että harrastamisen järjestäminen olisi vähän helpompaa eikä elimistö olisi ihan sekaisin rytmittömyydestä![]()
Kyllä tuon huomaa ittelläänkin et ikä alkaa painaa. Lisäks yövuorojen jälkeen menee pääkin jo vähän pehmoiseksi. Tää viikko on kyllä ehkä kaikkein pahin ku rupee tunnit paukkumaan melkein 70 tuntiin. Nyt sit huomaa et välillä on ihan levoton olo ja vastavuoroisesti tekis välillä mieli teurastaa joku.Toihan se mulla on, että rytmi menee ihan sekasi. Tossa muutama talvi sitten joutu tekee paljon viikonloppuja duuniprojektin takia myös oisin, niin mulla oli varmaan kk sen jälkeen vielä plasmat sekasi. Ei tällein vanhana jaksa enään samaan malliin, kuin pojuna :D
Ai sulla on semmoinen. Mistä sellaisia saa? Saako suoraan kaupasta vai pitääkö tilata? Ja jos pitää tilata, onko niitä mahdollisesti suomessa vai toimitetaanko ne ulkomailta?Olis pitänyt olla se peittelijä ja lämmittäjä matkassa ;)
Eilisillan ärsytys ja kiukku on edelleen läsnä. Onneksi tänään on "vain" 7,5 tuntia töitä ja pääsee hippasen aiemmin kotio. Jos ois nii reipas jotta saunan lämmittäisi illalla, ottaisi tölkkisen kylmää ja sanoisi koiralle, että olehan sie ihmisiksi.
Mä luulen että ne on keiteleen muikut :DMikä sua kiukuttaa? Sinkkumiitin väliin jättäminenkö?
Sillä on muikkupäivät ;).Mikä sua kiukuttaa? Sinkkumiitin väliin jättäminenkö?
Ai sulla on semmoinen. Mistä sellaisia saa? Saako suoraan kaupasta vai pitääkö tilata? Ja jos pitää tilata, onko niitä mahdollisesti suomessa vai toimitetaanko ne ulkomailta?