Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nyt ei oikein jaksa näitä marmatuksia. Pitäsköhän olla, joku viikko pois tältä sivustolta. Ehkä tämä taas sitten.

Luulen, että Pandan iltapala sisältää pekonia. Erehdynkö?

Nyt kyllä erehdyit. Pekonia ei ole tullut paistettua pitkään aikaan. Nyt meni alas puoli litraa kevytmaitoa höystettynä minttusuklaa protskulla. Ei aina jaksa panostaa ja nyt ei edes ollut nälkä.

Ei ainakaan sitä kurkkumajoneesia saa.

Voi olla, tosin en osaa edes sanoa miltä Hesen kurkkumajoneesi maistuu tai onko se edes kunnon majoneesia... Jos jossain pikaruokalassa pitää käydä niin se on kyllä kiinalainen mihin mie tallustan.

Nukkumaan sitä pitäis... vaan en tiedä miten se onnistuu kun takareidet heitti sellaisen jumin päälle, ettei saa polvia suoraksi. Eteneminen on siis varsin hankalaa.

Moikka moi! Mikä meininki? Mä ajattelin VALVOA vielä pitkään... :)

Fillarikuume. Tällä hetkellä tieliikennemönkijä tallissa (jota tosin pitäisi vähän fiksailla) ja alkaa tuntua siltä, ettei ole opiskelijan budjetille sopiva laitos. Saisi nyt vaan itseään niskasta kiinni ja fiksailtua no pikkuviat, niin voisi pistää myyntiin ja katsoa halvempaa 2-pyöräistä päristintä + fillaria. Joku rikas pakkislainen voisi tosin lahjoittaa mulle 4000e niin ei tarvitsisi myydä mönkijää. Vapaaehtoisia?

Back
Ylös Bottom