Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä luulin et se ois tuo kokonaismassa mikä sinne pohjaan vetäis, mutta nyt selvisi tämäkin.. Ihmekkös se rupeskin silloin teini-iässä tuntumaan ku ois petonia raahannut perässään :D

Sanoisin että se tarkoittaa varmaan juurikin sitä :jahas:Miten ihmeessä ton Face/Offin kesto on nyt määritetty Nelosella 2 h 45 min?! Eikös toi nyt tarkota sitä tiedossa on suurinpiirtein puoli tuntia mainoksia...:jahas:
Ruisfileburger, miniporkkanat ja appelsiinimehuMä haluisin Heseen.

Ruisfileburger, miniporkkanat ja appelsiinimehu![]()

Mistäs ja miten kannattais alkaa ettimään tyttöystävää? Onko täysin tuntemattomalta ihmiseltä tökerö mennä vaan kysymään puh.numeroa?
Oliko tuo kutsu :DMie loihdin jotain paljon parempaa keittiössä. Hese, pfft!![]()

Minä voin neuvoa. Olen tunnettu menestyksestäni saada tyttöystävä tuosta vaan...
Mistäs ja miten kannattais alkaa ettimään tyttöystävää? Onko täysin tuntemattomalta ihmiseltä tökerö mennä vaan kysymään puh.numeroa?
Juu mut se majoneesiMie loihdin jotain paljon parempaa keittiössä. Hese, pfft!![]()

Oliko tuo kutsu :D
Juu mut se majoneesi![]()