Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tuo vaatii jo munaa. Loivensitko laskua jollain kofutabuilla/ muulla korvaavalla?

... ja sitä löytyy :D .. Ei mitään korvaavaa. Nykyään ED Lemon lightia.

Se nykäsee nykyjään vaan suonensiäsisesti kofua ;)

Synefriiniä ihan oraalisesti.

Bigbrother on aika kuraa ollu mitä olen muutaman jakson joskus seurannut,mut ristus mikä porukka brittien bb:ssä.

Voin kuvitella otsikot "Sheen kävi päälle kännissä,Tyson tiputti ekalla" :D

Anderson, Pamela
Childs, Amy
Jedward
Ferguson, Sarah
Katona, Kerry
Reid, Tara
Sheen, Charlie
Doherty, Paddy
Tyson, Mike
Brown, Bobby
Bercow, Sally
Katona, Sue

Viimeksi muokattu:
^ Olen hyvin pettynyt, jos Charlie ei nussi vähintään jokaista naista.

Oon pohtinu tota kahvinjuontia myöskin. Monet kahvia juovat tutut on sanoneet, että eihän se kahvi tosiaan kauhean hyvää oo mutta juotava vaan on. Täh? En tykkää kaffesta, en juo. Ihmiset saa kyläillessä aina paskahalvauksen kun ilmottaa, et minen sit kahavia juo. "Ai kauhee, no mitä sä sit juot?!" Ihan mitä tahansa muuta paitsi kahvia, maitoa mieluiten :D

Mitäs sitten jos sut kutsutaan linnanjuhliin, pyydätkö sielläkin maitoa? :D

Eikö nyt mummotkin osaa jo teetä tarjota. Vaikka sitä mä en tajua, että miksi pitää aina olla lämmintä juotavaa.

Miksi ylipäätään vieraille pitäisi tarjoilla yhtään mitään? Tuokoon omat ruuat ja juomat mukanaan, jos se siitä on kiinni. Ei sillä, että luonani kävisi vieraita.

Teidän kahvikeskustelut täällä... Kahvi on hyvää silloinku sitä oppii juomaan! Ite olin teekuurilla kesän, ja nytku opettelin taas juomaan aamukahvia niin maistu ihan paskalta ekat viis päivää...

Mutta nytkin edessä iso kuppi mustaa kahvia, johon kunnon klöntti vaniljajäätelöä <3

Mies menee kauppaan ostamaan Barbie-nuken tyttärelleen lahjaksi. Hän kysyy myyjältä mitä Barbiet maksavat.Myyjä vastaa,meiltä löytyy: Yoga Barbie 14,90, Beach Barbie 14,90, Disco Barbie 14,90, Eronnut Barbie 199,50 Hämmästynyt isä kysyy: Miksi Eronnut Barbie maksaa 199,50, kun muut maksavat vain 14,90? Närkästynyt myyjä pyörittelee silmiään ja huokaa:Eronneen Barbien mukana tulee Kenin auto, Kenin talo, Kenin vene, Kenin tietokone,yksi Kenin ystävä ja avaimenperä joka on tehty Kenin palleista

^ Olen hyvin pettynyt, jos Charlie ei nussi vähintään jokaista naista.

Mä olin ihan järkyttynyt kun muutamia kuukausia sitten sain vasta tietää että Charlie Sheen ei olekaan kuollut :jahas:

Mä olin ihan järkyttynyt kun muutamia kuukausia sitten sain vasta tietää että Charlie Sheen ei olekaan kuollut :jahas:

Alyssan ilme, kun hän sai tietää, että Charlie Sheen ei olekaan kuollut.

128708724462036652.jpg

Charlie Sheen on loisto jätkä. Kunnon pelimies isolla P:llä vai oliks se panomies? No enivei.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom