Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuo vaatii jo munaa. Loivensitko laskua jollain kofutabuilla/ muulla korvaavalla?
Se nykäsee nykyjään vaan suonensiäsisesti kofua ;)
Oon pohtinu tota kahvinjuontia myöskin. Monet kahvia juovat tutut on sanoneet, että eihän se kahvi tosiaan kauhean hyvää oo mutta juotava vaan on. Täh? En tykkää kaffesta, en juo. Ihmiset saa kyläillessä aina paskahalvauksen kun ilmottaa, et minen sit kahavia juo. "Ai kauhee, no mitä sä sit juot?!" Ihan mitä tahansa muuta paitsi kahvia, maitoa mieluiten :D
Siellä juodaan boolia!Mitäs sitten jos sut kutsutaan linnanjuhliin, pyydätkö sielläkin maitoa? :D
Eikö nyt mummotkin osaa jo teetä tarjota. Vaikka sitä mä en tajua, että miksi pitää aina olla lämmintä juotavaa.
Siellä juodaan boolia!
Miksi ylipäätään vieraille pitäisi tarjoilla yhtään mitään? Tuokoon omat ruuat ja juomat mukanaan, jos se siitä on kiinni. Ei sillä, että luonani kävisi vieraita.
Ehkä kävisi, jos et olisi tuollainen ärmätti.
^ Olen hyvin pettynyt, jos Charlie ei nussi vähintään jokaista naista.
^ Olen hyvin pettynyt, jos Charlie ei nussi vähintään jokaista naista.
Mä olin ihan järkyttynyt kun muutamia kuukausia sitten sain vasta tietää että Charlie Sheen ei olekaan kuollut :jahas:
Mitä täällä kukaan fiksu ihminen tekisi? Enhän minäkään toisten luona ravaa.
Onko tää ollut koko kesän tätä samaa vinkumista?