Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Öitä pyssy
Öitä pyssykät ja Bichukat![]()

Heitin sinne jo sulle nootinMeni kommentit väärälle puolellekki. On se, niin tarkkaa kumpaa sitä laittaa ja mihin aikaan![]()

Todellakin :DTäällähän on yön kerma paikalla....![]()
Mistäs hetki huudeltais... Kohta pitää mennä unille mut vielä pienen tovin voisin varastaa teille aikaa unista![]()
Juu pakkohan se oli käydä yhellä likellä kuittaa ;)Heitin sinne jo sulle nootin![]()
Saako toivoo jotain?Tehdään lahjalistaa joulupukille....:D
kuitti tullut perille :DJuu pakkohan se oli käydä yhellä likellä kuittaa ;)
Toivon todella että tuo mielikuva puskee uniisi :DÖitä pervot!
Bicholta aikaa unista, hmmm...
Saako toivoo jotain?
kuitti tullut perille :D
Lahjalista joulupukille siis.. hmm... matka Miamiin ja Barcelonaan, kiitos.

Käytän oikeuteni käyttää mietintäaikaa hyväkseni mitä haluan, laitan toiveen privana ;) Onko pukijan suhteen mitään vaatimuksia?Saa toivoa mitä vaan : Itse haluan pukijan hienoille mustille villasukilleni.....;)
Mä voin sitten hoitaa haukut, kun matkailet(te)...Ja tämä on tosi !!![]()
Käytän oikeuteni käyttää mietintäaikaa hyväkseni mitä haluan, laitan toiveen privana ;) Onko pukijan suhteen mitään vaatimuksia?

Kuulostit mielessäni hetken ihan Tapio Rautavaaralta. "Ja tämä tarina on tosi." Minä hoidan rinkkani itse, hoida sinne mieluummin se rahoitus :D
voi juku :D En mä tiedä sopisko tonttupuku mulle, mut onhan se tehtävä toiveiden mukaisesti... Niinhän se menee et kannattaa aina varoa mitä toivooSinut tonttupuvussa...![]()

voi juku :D En mä tiedä sopisko tonttupuku mulle, mut onhan se tehtävä toiveiden mukaisesti... Niinhän se menee et kannattaa aina varoa mitä toivoo![]()