Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

elly mulle kuuluu ihan hyvää. Ei, ihan loistavaa oikeastaan. No en nyt tiiä, ihan mukavaa loppujen lopuks. Voisin kohta syödä. Mahdollisesti. Lisää. Ja pelata. Tai tehä jotain muuta. En osaa sanoa. Mitäs urheilijanuori itse?

No sanottaisiinko näin, että tämä nuori ei taida urheilla vähään aikaan... Mutta muuten hyvää kyllä, oikein hyvää! :) Huomenna pääsee taas laboratorioon tekemään kaikenlaista jännää ja olen innoissani elämästä näin yleisesti! :)

Mitä meinaat syörä?

Mitäs elly on nyt telonut? :(

En onneksi ole telonut mitään, olen vaan syönnyt sellaisella tarmolla antibiootteja, ettei mulla ole yhtään vastustuskykyä. Ääni lähti näkemiin, keuhkot tulee pihalle, kurkku pitää nähtävästi amputoida että kipu loppuisi ja puristavasta tunteesta päätellen aivot ovat muutaman koon suuremmat kuin muu pääkoppa.

Perjantaina tuli kuultua Jääkärimarssi, Ratsuväen marssi, Oravaisten marssi ja Muistoja Pohjolasta. Oli oikein juhlava olo. Velikin marssi yllättävän särmästi.

En onneksi ole telonut mitään, olen vaan syönnyt sellaisella tarmolla antibiootteja, ettei mulla ole yhtään vastustuskykyä. Ääni lähti näkemiin, keuhkot tulee pihalle, kurkku pitää nähtävästi amputoida että kipu loppuisi ja puristavasta tunteesta päätellen aivot ovat muutaman koon suuremmat kuin muu pääkoppa.

:( Ei kiva! Eikö se antibioottikuuri lopu kohta?

:( Ei kiva! Eikö se antibioottikuuri lopu kohta?

Enää kaksi päivää, ja sitten on ohi. Nähtävästi mulla pukkaa taas seuraavaa keuhkoputkentulehdusta, eli periaatteessa pitäisi hakia seuraava antibioottikuuri heti. Voi tosin olla, että en hae sellasta, vaan alan tankkaamaan maitohappobakteereita ja muita maailman pahuudelta pelastavia asioita! :)

Enää kaksi päivää, ja sitten on ohi. Nähtävästi mulla pukkaa taas seuraavaa keuhkoputkentulehdusta, eli periaatteessa pitäisi hakia seuraava antibioottikuuri heti. Voi tosin olla, että en hae sellasta, vaan alan tankkaamaan maitohappobakteereita ja muita maailman pahuudelta pelastavia asioita! :)

Luonnollinen, aito ruoka pelastaa maailman pahuudelta :) Ja tytöt pöpöiltä!

Jeee mun sisko on kotona. Saa nähdä kauanko kestää ennen kuin riidellään ekan kerran :D

Mitäs teetä siulla on tänään ollut porisemassa? :)

Valkoista teetä, eri tavalla maustettuja sellaisia! :)

Alyssa sanoi:
Luonnollinen, aito ruoka pelastaa maailman pahuudelta :) Ja tytöt pöpöiltä!

Tätä olenkin juuri pohtinut, ja luonnollinen ruoka lähteekin heti kokeiluun! :) Muistahan kirjoitella ahkerasti niihin "Mitä olet syönyt tänään" -tredeihin, että saan kokkausinspiraatiota! ;)

Tätä olenkin juuri pohtinut, ja luonnollinen ruoka lähteekin heti kokeiluun! :) Muistahan kirjoitella ahkerasti niihin "Mitä olet syönyt tänään" -tredeihin, että saan kokkausinspiraatiota! ;)

Koulun alettua voinkin kirjoitella, Englannissa on niin paljon kivempi kokkailla kun siellä saa parempia raaka-aineita halvemmalla. Täällä Suomessa ei tule pahemmin oikeasti kokkailtua, tänäänkin paistoin maustamatonta kanaa ja söin sen kanssa lehtisalaattia ja porkkanan :D Gourmeeta parhaimmillaan!

Mitäs, onko marjaisia makuja vai jotain vähän mausteisempaa? Mitä on muuten luonnollinen ruoka? :confused: Syökää pekonia, pysyy terveenä!

Se on semmosta mikä ei ole käynyt viittäkymmentä eri prosessia läpi ennen kaupan hyllylle päätymistä. Sellaista minkä voi syödä vaikka kypsentämättä jos haluaa.

Ai sellasta mitä puputkin syö? Mutta mää haluan lihaa!

Eli lihaa? Tartar pihvit vaan naamaan! :kuola:

Just näitä :)

Lol, tahrin just peiton vereen, musteeseen ja kudosnesteeseen kun makoilin sängyllä ja selkä otti peittoon kiinni. Sisko ei ollut tyytyväinen.

Tikru matkusti tänään takapenkillä ilman turvavyötä. Oliko tämä nyt mielestänne kuinka edesvastuutonta toimintaa?

Niin ja toi on menossa lahjaksi, eli en sitä itselleni hankkinut:jahas:

Back
Ylös Bottom