Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
elly mulle kuuluu ihan hyvää. Ei, ihan loistavaa oikeastaan. No en nyt tiiä, ihan mukavaa loppujen lopuks. Voisin kohta syödä. Mahdollisesti. Lisää. Ja pelata. Tai tehä jotain muuta. En osaa sanoa. Mitäs urheilijanuori itse?
Huomenna pääsee taas laboratorioon tekemään kaikenlaista jännää ja olen innoissani elämästä näin yleisesti! 
Mitäs elly on nyt telonut? :(
En onneksi ole telonut mitään, olen vaan syönnyt sellaisella tarmolla antibiootteja, ettei mulla ole yhtään vastustuskykyä. Ääni lähti näkemiin, keuhkot tulee pihalle, kurkku pitää nähtävästi amputoida että kipu loppuisi ja puristavasta tunteesta päätellen aivot ovat muutaman koon suuremmat kuin muu pääkoppa.
:( Ei kiva! Eikö se antibioottikuuri lopu kohta?

Voi ellyä :( Pikaisia paranemisia!
Täällä nyt sitten vain pötkötetään ja vieressä on teeämpäri.
Enää kaksi päivää, ja sitten on ohi. Nähtävästi mulla pukkaa taas seuraavaa keuhkoputkentulehdusta, eli periaatteessa pitäisi hakia seuraava antibioottikuuri heti. Voi tosin olla, että en hae sellasta, vaan alan tankkaamaan maitohappobakteereita ja muita maailman pahuudelta pelastavia asioita!![]()
Ja tytöt pöpöiltä! Mitäs teetä siulla on tänään ollut porisemassa?![]()

Alyssa sanoi:Luonnollinen, aito ruoka pelastaa maailman pahuudeltaJa tytöt pöpöiltä!
Muistahan kirjoitella ahkerasti niihin "Mitä olet syönyt tänään" -tredeihin, että saan kokkausinspiraatiota! ;)Valkoista teetä, eri tavalla maustettuja sellaisia!![]()
Syökää pekonia, pysyy terveenä!Tätä olenkin juuri pohtinut, ja luonnollinen ruoka lähteekin heti kokeiluun!Muistahan kirjoitella ahkerasti niihin "Mitä olet syönyt tänään" -tredeihin, että saan kokkausinspiraatiota! ;)
Mitäs, onko marjaisia makuja vai jotain vähän mausteisempaa? Mitä on muuten luonnollinen ruoka?Syökää pekonia, pysyy terveenä!
Sellaista minkä voi syödä vaikka kypsentämättä jos haluaa.
Se on semmosta mikä ei ole käynyt viittäkymmentä eri prosessia läpi ennen kaupan hyllylle päätymistä. Sellaista minkä voi syödä vaikka kypsentämättä jos haluaa.

Ai sellasta mitä puputkin syö? Mutta mää haluan lihaa!
Eli lihaa? Tartar pihvit vaan naamaan!![]()
Tikru matkusti tänään takapenkillä ilman turvavyötä. Oliko tämä nyt mielestänne kuinka edesvastuutonta toimintaa?