Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

^Joo no, mulla meni eilen vähän pidempään :D

Mullakin, tulin töistä kotiin kuuden maissa :jahas: Heräsin tosin jo puolilta päivin...

Äiti tulee kohta käymään! Se tuo ruokaa ja mun siskon.

Mums, syöny tänää "aamiaiseks" paistettuja kananmunia ja pekonia, nyt juon kahvii ja syön iiisoa kroissanttia, mitähä seuraavaks :D Kebaba kenties

Oli täydellistä! :) Nyt elättelen toiveita, että joku kantaisi mut kauppaan, että saisin kokkailla lisää ruokaa. (kauppaanhan on ylitsepääsemättömät 300 metriä matkaa...)
Avaa ikkuna ja pistä pää ulos ikkunasta ja huua "KANTAKKEE MIUT KAUPPAAA!!", eiköhä sieltä joku tule :P

Avaa ikkuna ja pistä pää ulos ikkunasta ja huua "KANTAKKEE MIUT KAUPPAAA!!", eiköhä sieltä joku tule :P

Ja vitut tulee.

Tulispa tännekkin vittuja sunnuntai päivän ratoksi!

Se oliskin kiva ku vittuja lentäisi ikkunasta sisään. Vähän häiritsevä mielikuva...

Yöllä vodkaa, kaviaaria ja topless hierontaa. Tänään vettä, lavuaaria ja ohimon hierontaa.. Ei vaan, jos sitä palauttavalla oluselle ja sitten syömään rapelo pois.

Se oliskin kiva ku vittuja lentäisi ikkunasta sisään. Vähän häiritsevä mielikuva...

No elä oo Ally niin ahdasmielinen aina :D

elly mulle kuuluu ihan hyvää. Ei, ihan loistavaa oikeastaan. No en nyt tiiä, ihan mukavaa loppujen lopuks. Voisin kohta syödä. Mahdollisesti. Lisää. Ja pelata. Tai tehä jotain muuta. En osaa sanoa. Mitäs urheilijanuori itse?

Back
Ylös Bottom