Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Oli makeeta yöllä kun koira rupes oksentaan. Sain onneks käden alle ja tuli sellanen kiva kasa oksia :haart: Vähän aika siinä ihmeteltiin ja kävin pesemässä kädet.

Nyt sokka, ei helvetti :lol2: Tuo hoilotus on melkeen yhtä paha, kuin friday kipale by Rebecca Black...
No mä laitoin aluks siihen sen 2min version. Se alko itteäki vituttaa, niin paljon, että oli pakko vaihtaa tohon lyhkäsempään :D

Hihih, vähän shokkihoitoa tälleen aamupäivästä. :D Oon vallattomalla tuulella. :evil:

Eki ton laitto mulle eka!

Hihih, vähän shokkihoitoa tälleen aamupäivästä. :D Oon vallattomalla tuulella. :evil:

Eki ton laitto mulle eka!

Misä on Eki? Ekii! Eeeekiiii! :evil:

images

Brake a leg. :thumbs:

Räyh! Ens viikko kurssitusta ja sit mennään :D Nyt on sitten opiskelut ja työt taas järjestyksessä, treenit pitää vaan sinne väliin sumplia ja sitten onkin elämä aikalailla mallillaan. Pitää vaan se naaras jostain vielä metsästää :evil:

Olenkin aika vikkelä ja ketterä :D

Tsemppiä :thumbs:

Takuulla se notkeampi ja nopeampi tästä Tehoduosta TM :D Mie voin keskittyä vain lyllertämiseen tällä hirveällä massallani! :rolleyes: Kiitokset tsempistä!

Oli makeeta yöllä kun koira rupes oksentaan. Sain onneks käden alle ja tuli sellanen kiva kasa oksia :haart: Vähän aika siinä ihmeteltiin ja kävin pesemässä kädet.
Itselläkin alkaa juoksu kohti lähimpää sanomalehteä (jos sen edes kerran saisi siihen oksun alle)
tai vaihtoehtoisesti koiran raahaaminen pois matolta ensimmäisistä *klunk* *klunk* -äänistä :rolleyes:

Nyt varokaa Oulun tyäret! Tämä lapin poikha lähtee kohti Oulua häihin ja saatan eksyä baariin. :evil:

:D

Back
Ylös Bottom