Olenkin aika vikkelä ja ketterä :DVauhti on tärkeintä myös maailmanvalloituksessa! :evil:
Tsemppiä :thumbs:Miulla ois edessä työhaistattelu :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olenkin aika vikkelä ja ketterä :DVauhti on tärkeintä myös maailmanvalloituksessa! :evil:
Tsemppiä :thumbs:Miulla ois edessä työhaistattelu :D
Grandiosa...
No mä laitoin aluks siihen sen 2min version. Se alko itteäki vituttaa, niin paljon, että oli pakko vaihtaa tohon lyhkäsempään :DNyt sokka, ei helvetti :lol2: Tuo hoilotus on melkeen yhtä paha, kuin friday kipale by Rebecca Black...
Huomenta kaikille. Mikä päivä? :D
No mä laitoin aluks siihen sen 2min version. Se alko itteäki vituttaa, niin paljon, että oli pakko vaihtaa tohon lyhkäsempään :D
Vika työpäivä ennen lomaa.
Hihih, vähän shokkihoitoa tälleen aamupäivästä. :D Oon vallattomalla tuulella. :evil:
Eki ton laitto mulle eka!
Brake a leg. :thumbs:
Olenkin aika vikkelä ja ketterä :D
Tsemppiä :thumbs:
Kiitokset tsempistä!Pitää vaan se naaras jostain vielä metsästää :evil:
Itselläkin alkaa juoksu kohti lähimpää sanomalehteä (jos sen edes kerran saisi siihen oksun alle)Oli makeeta yöllä kun koira rupes oksentaan. Sain onneks käden alle ja tuli sellanen kiva kasa oksia :haart: Vähän aika siinä ihmeteltiin ja kävin pesemässä kädet.

Ootko kokeillut puhallusputkea? (sori piti laittaa ihan linkkinä kun tuo kuvanlaitto viestiin ei taas jostain syystä funkkaa)
http://filipspagnoli.files.wordpres...people-hunting-with-blowpipes-in-malaysia.jpg