Mikshi? :O
Eilen mulle nousi hetkeksi kuumetta ja tuli tosi huono olo, ja tänään jää jotkut tuhannennet jalkapallotreenit väliin. Mua surettaa. :(
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikshi? :O
Elly ei kyllä tervettä päivää oo nähny sen Pakkisuran aikana. Örgh.

No voi vattu :| Ei mikään ihme, jos surettaa, kipeenä olo osaa olla välillä niin syvältä, mut sitku viel joutuu noin pitkään sairastamaan, ni huoh... :( Ookko lääkärissä käyny?Eilen mulle nousi hetkeksi kuumetta ja tuli tosi huono olo, ja tänään jää jotkut tuhannennet jalkapallotreenit väliin. Mua surettaa. :(
Mä kokeilen parantaisko nuo suklaapallerot mitä leivon tän voinnin, jos toimii niin postitan niitä sullekkinEilen mulle nousi hetkeksi kuumetta ja tuli tosi huono olo, ja tänään jää jotkut tuhannennet jalkapallotreenit väliin. Mua surettaa. :(

No voi vattu :| Ei mikään ihme, jos surettaa, kipeenä olo osaa olla välillä niin syvältä, mut sitku viel joutuu noin pitkään sairastamaan, ni huoh... :( Ookko lääkärissä käyny?

^^ Toivottavasti mä saisin jotain mega-antibiootteja, että pääsis treenaamaan mahollisimman nopeesti.
Muistahan sitten kuitenkin malttaa levätä, isse jouruin käyrä yhen ylimääräisen sairaalareissun sen takia, että treenasin liian äkkiä. trnaja sanoi:Onkos elly vipit hankkinu?

Bicho sanoi:Mä kokeilen parantaisko nuo suklaapallerot mitä leivon tän voinnin, jos toimii niin postitan niitä sullekkin![]()

Pääset pötköttelee meidän keskelle ku pidetään muumi-maratooni kera suklaan ja kaiken hyvänSuklaa kuulostaa kauniilta ajatukselta, joudun selvästikin alkaa suunnittelemaan halimatkaa Kairan ja sinun luokse!![]()

Oonhan mää vippiytynyt jo jonkin aikaa sitten!![]()
Parannut nopeasti, palaat pelikentille, kynäät pallon kanssa yli puolen kentän, potkaiset maalin kohdalla pallon ilmaan ja teet saksarilla (josta pääset vielä takaperinvoltilla takaisin jaloillesi) maalin, jonka jälkeen pukumiehet tulevat luoksesi ja sanovat:"Hei sinä siinä! Sussa vois olla ainesta Suomen maajoukkueeseen, ole kiltti ja liity, me rukoilemme sinua!" -suunnitelmaMää tein nytten vinhoja suunnitelmia, niin ei oikiastaan enää sureta!![]()
?Pääset pötköttelee meidän keskelle ku pidetään muumi-maratooni kera suklaan ja kaiken hyvän![]()
Paranen varmasti!Tahtoo ruokaa, syöny viimeks klo 12 aaargh
Tahtoo ruokaa, syöny viimeks klo 12 aaargh
Piretään peukkuja, ootko kipitelly jo lääkäriin? Muistahan sitten kuitenkin malttaa levätä, isse jouruin käyrä yhen ylimääräisen sairaalareissun sen takia, että treenasin liian äkkiä.

Kulttuurihistoriaa lukenu "niin vitun innoissaan". Joo eittämättä vähä heikko olo ja vaikee saada ruisleipää suuhun, ku kädet tärisee heikotuksesta :DMikset oo syöny mitään? :o Mä olisin jo varmaan pyörtyny tolla aikavälillä :D
Parannut nopeasti, palaat pelikentille, kynäät pallon kanssa yli puolen kentän, potkaiset maalin kohdalla pallon ilmaan ja teet saksarilla (josta pääset vielä takaperinvoltilla takaisin jaloillesi) maalin, jonka jälkeen pukumiehet tulevat luoksesi ja sanovat:"Hei sinä siinä! Sussa vois olla ainesta Suomen maajoukkueeseen, ole kiltti ja liity, me rukoilemme sinua!" -suunnitelma?
Leijona sanoi:Tiistaina olis tarkotus mennä lääkäriin, eli siihen asti pitää vielä sinnitellä.![]()

Koska tekee niin paljon mieli kentälle, että höpötän jalkapallosta koko ajan. Anteeks :DMiten arvasit? :D