Jee! Huomenna siis alkaa KESÄ aka mun loma!Sehän on torstai. Huomenna on perjantai!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jee! Huomenna siis alkaa KESÄ aka mun loma!Sehän on torstai. Huomenna on perjantai!
Jee! Huomenna siis alkaa KESÄ aka mun loma!
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/25-astetta-monta-paivaa---helle-tulee-taas/art-1288406832484.html :DHienot kesäsäät tuolla onkin :D

Loistavaa :D Ne tulee kovin ylläri pyllärinä ja tuntuu kovin tyhmältä. Joskus itellä ollu tullein kanssa :DMulla tuli taas lihaskivut treenistä parin päivän viiveellä. Hittolainen. :D
Vaniljajäätelöä, mustikoita, vadelmia (jotain hirmu isoja!) ja kinuskikastiketta. Jep, dieetti ohi. :D![]()
Toivottavasti mä jäin tällä kertaa unestasi pois :DMutta ei todellakaan mitenkään pahalla teitä pakkislaisia kohtaan, vaikka osa teistä heittikin veivinsä (nimimerkkejä mainitsematta). Sori. :D
Välittäjä kävi tekeen arvion mun asunnosta. Arviois, että 83k vois pyytää. Pitäsköhän mun myydä ? 70k maksoin ite 3 vuotta sitten ja lainaa on viellä 66k.