Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Elly ei kyllä tervettä päivää oo nähny sen Pakkisuran aikana. Örgh.

Nyt täytyy tiskata notta saa laettaa pöperöä sen jälestä!

Elly ei kyllä tervettä päivää oo nähny sen Pakkisuran aikana. Örgh.

En niin. :( Mutta voin varmaan osittain vedota siihen, että olen viimeiset puoli vuotta syönyt pääasiassa erilaisia antibiootteja, eli vastustuskykyni on ihan nollissa. Onneksi kohta loppuu mega-antibioottikuuri, jonka jälkeen pääsen popsimaan maitohappobakteereita ja rakentamaan omasta vastustuskyvystäni taas vahvaa! :)

Eilen mulle nousi hetkeksi kuumetta ja tuli tosi huono olo, ja tänään jää jotkut tuhannennet jalkapallotreenit väliin. Mua surettaa. :(
No voi vattu :| Ei mikään ihme, jos surettaa, kipeenä olo osaa olla välillä niin syvältä, mut sitku viel joutuu noin pitkään sairastamaan, ni huoh... :( Ookko lääkärissä käyny?

Eilen mulle nousi hetkeksi kuumetta ja tuli tosi huono olo, ja tänään jää jotkut tuhannennet jalkapallotreenit väliin. Mua surettaa. :(
Mä kokeilen parantaisko nuo suklaapallerot mitä leivon tän voinnin, jos toimii niin postitan niitä sullekkin :)

No voi vattu :| Ei mikään ihme, jos surettaa, kipeenä olo osaa olla välillä niin syvältä, mut sitku viel joutuu noin pitkään sairastamaan, ni huoh... :( Ookko lääkärissä käyny?

Mää tein nytten vinhoja suunnitelmia, niin ei oikiastaan enää sureta! :)

^^ Toivottavasti mä saisin jotain mega-antibiootteja, että pääsis treenaamaan mahollisimman nopeesti.

Piretään peukkuja, ootko kipitelly jo lääkäriin? :) Muistahan sitten kuitenkin malttaa levätä, isse jouruin käyrä yhen ylimääräisen sairaalareissun sen takia, että treenasin liian äkkiä.

trnaja sanoi:
Onkos elly vipit hankkinu?

Oonhan mää vippiytynyt jo jonkin aikaa sitten! :)

Bicho sanoi:
Mä kokeilen parantaisko nuo suklaapallerot mitä leivon tän voinnin, jos toimii niin postitan niitä sullekkin :)

Suklaa kuulostaa kauniilta ajatukselta, joudun selvästikin alkaa suunnittelemaan halimatkaa Kairan ja sinun luokse! :)

Nyt on tiskattu ja koht on pöperökin valmista. Josko sitä tänään salille ekaa kertaa taas taudin jälkeen! :puntti:

Mää tein nytten vinhoja suunnitelmia, niin ei oikiastaan enää sureta! :)
Parannut nopeasti, palaat pelikentille, kynäät pallon kanssa yli puolen kentän, potkaiset maalin kohdalla pallon ilmaan ja teet saksarilla (josta pääset vielä takaperinvoltilla takaisin jaloillesi) maalin, jonka jälkeen pukumiehet tulevat luoksesi ja sanovat:"Hei sinä siinä! Sussa vois olla ainesta Suomen maajoukkueeseen, ole kiltti ja liity, me rukoilemme sinua!" -suunnitelma :puntti:?

Note to self: yhdestä munakkaasta tulee vain vihaiseksi->

Tahtoo ruokaa, syöny viimeks klo 12 aaargh

Mikset oo syöny mitään? :o Mä olisin jo varmaan pyörtyny tolla aikavälillä :D

Edit.

Piretään peukkuja, ootko kipitelly jo lääkäriin? Muistahan sitten kuitenkin malttaa levätä, isse jouruin käyrä yhen ylimääräisen sairaalareissun sen takia, että treenasin liian äkkiä.

Tiistaina olis tarkotus mennä lääkäriin, eli siihen asti pitää vielä sinnitellä. :)

Parannut nopeasti, palaat pelikentille, kynäät pallon kanssa yli puolen kentän, potkaiset maalin kohdalla pallon ilmaan ja teet saksarilla (josta pääset vielä takaperinvoltilla takaisin jaloillesi) maalin, jonka jälkeen pukumiehet tulevat luoksesi ja sanovat:"Hei sinä siinä! Sussa vois olla ainesta Suomen maajoukkueeseen, ole kiltti ja liity, me rukoilemme sinua!" -suunnitelma :puntti:?

Miten arvasit? :D

Leijona sanoi:
Tiistaina olis tarkotus mennä lääkäriin, eli siihen asti pitää vielä sinnitellä. :)

Koitahan jaksella siihen asti, toivottavasti saat kunnon dropit sitten! :)

Back
Ylös Bottom