Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Maanantaina loppuu loma ja alkaa duunit uudessa työpaikassa. Onneksi tietää ennalta, että siellä on ainakin yksi mukava työkaveri! :D

Aiai. Oikein ihqu 1h selkätreeni + 15min pyörää päälle. Nyt on hyvä olo :)

Mulla tuli taas lihaskivut treenistä parin päivän viiveellä. Hittolainen. :D

Mulla tuli taas lihaskivut treenistä parin päivän viiveellä. Hittolainen. :D
Loistavaa :D Ne tulee kovin ylläri pyllärinä ja tuntuu kovin tyhmältä. Joskus itellä ollu tullein kanssa :D

Vaniljajäätelöä, mustikoita, vadelmia (jotain hirmu isoja!) ja kinuskikastiketta. Jep, dieetti ohi. :D :kuola:

Välittäjä kävi tekeen arvion mun asunnosta. Arviois, että 83k vois pyytää. Pitäsköhän mun myydä ? 70k maksoin ite 3 vuotta sitten ja lainaa on viellä 66k.

Välittäjä kävi tekeen arvion mun asunnosta. Arviois, että 83k vois pyytää. Pitäsköhän mun myydä ? 70k maksoin ite 3 vuotta sitten ja lainaa on viellä 66k.

Aikas hyvä suhde minun mielestäni, tosin minulle ei asuntoasioista kokemusta vielä kauheasti ole paitsi vuokranmaksusta... Kannattaa muistaa aina, että juostessa ei kannata kusta! :lol2:

Edit. Torstai on toivoa täynnä, sanotaan.

Olipas kiva käydä ruttaamassa kummipoika isoon halaukseen. Kohta tulee serkut piipahtaan ja sit pitäis suunnata Orionin nokka kohti Jyväskylää. Jospa se tällä kertaa veis yhdeltä istumalta perille, ettei tartte taas Viitasaarella viihdyttää kansaa :D

Back
Ylös Bottom