Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Miksei nukuta? :( En muista milloin viimeksi olisin ollut väsynyt ennen klo 2 yöllä... Tekisi mieli tappaa aikaa soittamalla miehekkeelle, mutta viimeksikin puhuttiin tunti mun laskuun ja se on kai jotain 1e/min mun liittymästä kun soittaa ulkomaille. Vähän kallis puhelu tuli :jahas:

Miksei nukuta? :( En muista milloin viimeksi olisin ollut väsynyt ennen klo 2 yöllä... Tekisi mieli tappaa aikaa soittamalla miehekkeelle, mutta viimeksikin puhuttiin tunti mun laskuun ja se on kai jotain 1e/min mun liittymästä kun soittaa ulkomaille. Vähän kallis puhelu tuli :jahas:

Jos molemmilla on käytössä tietokone ja interwebs niin miksi ette käytä skypeä tms. ilmaista ohjelmaa? Vai onko se siun miehekkees tähän aikaan jossain muualla kuin kotona?

Jos molemmilla on käytössä tietokone ja interwebs niin miksi ette käytä skypeä tms. ilmaista ohjelmaa? Vai onko se siun miehekkees tähän aikaan jossain muualla kuin kotona?

Se on niin käsi ettei edes tiedä onko sillä mikkiä (ja kameraa) koneessa. Olen ehdottanut, pitäisi painostaa vähän lisää... Niin ja asentaa se skype, koska en tiedä osaako se itse :D Yhden läppärin se on jo "korjannut" mäsäyttämällä siitä ruudun paskaksi kun läppäri pamahti ja hävitti erään ison esseen. Hui kun sain nyt koko tyypin kuulostamaan ihan idiootilta :D Puolustukseksi mainittakoon, että se on huippuhyvä monessa muussa asiassa, tietokoneiden kanssa sälääminen ei vaan kuulu niihin.

Se on niin käsi ettei edes tiedä onko sillä mikkiä (ja kameraa) koneessa. Olen ehdottanut, pitäisi painostaa vähän lisää... Niin ja asentaa se skype, koska en tiedä osaako se itse :D Yhden läppärin se on jo "korjannut" mäsäyttämällä siitä ruudun paskaksi kun läppäri pamahti ja hävitti erään ison esseen. Hui kun sain nyt koko tyypin kuulostamaan ihan idiootilta :D Puolustukseksi mainittakoon, että se on huippuhyvä monessa muussa asiassa, tietokoneiden kanssa sälääminen ei vaan kuulu niihin.

Mitä nämä muut asiat ovat? :rolleyes:

Mitä nämä muut asiat ovat? :rolleyes:

Auttaa mua esseissä ja antaa tukiopetusta :rolleyes:

Voi perse, ei olisi ikinä pitänyt ilmoittautua grouponin postituslistalle. Geelikynnet 20e, hampaidenvalkaisupaketti 67e. Tahtoisin kovasti molemmat... Edellispäivänä ostin lahjakortin aurinkolasikauppaan (50e kortti 19eurolla!) ja tänään tilasin lasit. Hirveän koukuttavaa kun tolleen mainostetaan noin hyviä tarjouksia.

Voi perse, ei olisi ikinä pitänyt ilmoittautua grouponin postituslistalle. Geelikynnet 20e, hampaidenvalkaisupaketti 67e. Tahtoisin kovasti molemmat... Edellispäivänä ostin lahjakortin aurinkolasikauppaan (50e kortti 19eurolla!) ja tänään tilasin lasit. Hirveän koukuttavaa kun tolleen mainostetaan noin hyviä tarjouksia.

Shop-a-holic! :D

Kyllä äsken taas virkisty ku kaatu vesilasi komeesti ihan kannettavan viereen ja kaikki valu tietokonepöydän taakse johtojen päälle... :D

Huomenta !

Tuli illalla käytä sit subilla ja sen naamasta huomaa :D .. Vettä, että lähtee tää turvotus naamasta.
Tänään selkä/taka-olkapäät/epäkkäät. Nykyisin odotan kysyistä treeni päivää innolla. Selän tuntuman kanssa ollut aikaisemmin vaikeuksia. Nyt toimii !

Sellaisia juttuja heti aamusta :D

Tää Pakkis alkaa tulla uniin aika reippahasti, taas tuli nähtyä yks (varmaan viideskymmenes-tai-jotain tän kesän aikana). :D

Nyt oli kuitenkin melkoset painajaiset tällä kertaa. Joutu ihan heräämään keskellä yötä siihen kun alko pelkäämään oman henkensä puolesta. Oli nimittäin melkoista paloittelumurhaa jollain kattoterassilla ja viereisen talon doom-metallin kuuntelijaa epäiltiin teosta. Tosiasiassa tekijät oli ihan eri tyyppejä. Tiedä sitten miksi mä tuollasta unta näin, ehkä kaipaan lisää jännitystä elämään tai jotain. Mutta ei todellakaan mitenkään pahalla teitä pakkislaisia kohtaan, vaikka osa teistä heittikin veivinsä (nimimerkkejä mainitsematta). Sori. :D

Töihin tullessa tänään edessä olevassa Honda civicissä luki takaikkunassa "Happy Honda owner", jonka eteen oli liimattu ihan printattu lappu, jossa luki samalla fontilla "UN". :D

Valvoin yöllä pitkään netissä, joiduin heräämään aikaisin ja nyt väsyttää. Voisin mennä kohta päikkäreille.

Kerro kerro! Mie ainakin haluan tietää kuolleet :D

Ei uskalla. :D Mutta sen voin paljastaa, että sä et ollut yksi niistä....muistaakseni. :rolleyes:

e. Onhan se kivaa kun laskuttaja tullut takas lomalta, mutta hittokun se kitisee koko ajan kaikesta turhasta. Suuttuu kopiokoneelle kun on mielestään liian hidas tulostamaan, kaikkimullehetinytäkkiä! Argh! :lol2: Onneksi kohta pääsen takas lomalle.

Back
Ylös Bottom