Ehkä mä elän jatkossa puurolla, koska sen osaan mikrossa ihan itse valmistaaa :D
Kyllä se kattilassa keitetty neljänviljan puuro on paaaljon parempaa. Aamulla jos puuroa keittää, niin mikro on toki nopea.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ehkä mä elän jatkossa puurolla, koska sen osaan mikrossa ihan itse valmistaaa :D
Puuroa mikrossa?! Mikä pyhäinhäväistys tämäkin taas on?! :wtf:
Mitäs tänään pojilla ja tytöillä mielessä?
Elovena pikapuuroa! :D Njamm. Ja älä jumalauta pakota mua tekemään ihan OIKEETA katttilapuuroa, mulla ei oo aikaa sellaseen ja toiseksee mun taidoilla siitä ei kauheen nättiä jälkeä tulis.......
Koskahan mä oisin viimeks ees käyttänyt uunia tai hellaa :o
Ai niin jussina kun paistettiin pakastepatonkei![]()
Et kai sie käynyt flunssasena treenaamassa pikkunen? :(
---
Voi pientä. Tosin ei siellä kirjastossa taida enää monikaan käydä kun kaikki hakee vaan tietonsa wikipediasta.

jebou ja carrie_h taitaisivat kuolla mun kämpillä nälkään koska mulla ei oo mikroa :D
Eilen vähän vain puntilla, ja tänään vähän vain kävelylenkillä.
Eipä kirjastossa tosiaan paljon väkiä ollut, ja valikoimakin oli jotenkin niin kämänen, että kävelin vielä kirjakauppaan hakemaan isselleni teoksen, joka kertoo Viron historiasta Neuvostovallan aikana.
(Noniin, taitaa alkaa löytyhän syitä, miksei sitä lämmittäjää olekkaan!)![]()
Just paistoin voissa ittelleni sisäfilepiffiä..mut ihan hyvää toki se puurokin on :D
Kerro Panda vaan ihan rehellisesti että mitä mielessä. :D
Arkisia asioita.Valitsit siis tylsän vaihtoehdon. Noh, pitäis käydä poliisiasemalla vähän lupa-asioita hoitamassa, sitten työkkärissä ilmoittamassa notta mie oon opiskelija taas, pitäkee tunkkinne ja sen jälkeen tehdä inventaario vaatekaappiin ja kattoa mitä kaikkea heittää pois :D Tuossa meneekin huominen rattosasti.

Elkää puhuko puurosta, rupee tekemään mieli ruisjauhoista tehtyä puuroa![]()
Eikun puuro onkin ihan oikiasti hyvää, toimii periaatteessa aina,mutta ei mikrossa tehtynä! Maksaahan nuo piffit, mutta nyt oli sellanen "hyvä ruoka,parempi mieli"-fillis...