Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä niin muistan lämmöllä sitä aikaa ku itse opettelin ruokaa tekemään :D Näin jälkeenpäin lähinnä naurattaa kaikki ihan hömelöt mokat mitä silloin tuli tehtyä ja muistaa kyllä miltä tuntu ku sai jotain onnistumaan :)

Sama homma. Joutu muutamat kattilat kaataa kierrätykseen suoraan, niin hyvin meinaan meni :D

Täytyy kokeilla tota munakasta huomenna uudestaan! Ja mähän oon niin vaimoainesta, siivoon ja pesen pyykit of course, kunhan tuleva mieheni hoitaa kaiken keittiöö liittyvän ja pitää mut ilman nälkää ni tullaa toimee paremmin ku hyvin :D

Tuossa on jo aika houkutteleva tarjous jollekin kotikokille :D

Kaveri on pikkasen mälsä. Se alko puhuu, et pitäs ottaa muutama kuva kroppaan ja koitin ehdottaa sille tätä:
darwin-fish.webp

Kumma juttu, et ei kelpaa. Hyvää hyvyyttäni koitin uskovaiselle naiselle tätä tarjota, kun kaloistakin puhui.

Mulla meni tomaattichilimurska pikkasen överiks :D

Liikaa chiliä? :D

Koulussa kotitalouden tunneilla tuli ainoat mokat, eikä nekään ollut miun käsialaa kun ryhmässä tehtiin. Molemmat kunnon mokat oli mittasuhteissa, mustikkapiirakkaan tuli ruokasoodaa vähän liikaa ja se sitten kupli koko uunin täyteen mustikkavaahtoa... kalakeittoa taas suurustettiin aika runsaalla mitalla jauhoja ja se jämähti kattilaan. Ratkaisuna oli siirtää kyseinen herra esivalmisteluiden puolelle - kuorimaan perunoita ja pilkkomaan sipulia.

Täytyy kokeilla tota munakasta huomenna uudestaan! Ja mähän oon niin vaimoainesta, siivoon ja pesen pyykit of course, kunhan tuleva mieheni hoitaa kaiken keittiöö liittyvän ja pitää mut ilman nälkää ni tullaa toimee paremmin ku hyvin :D

Lapin miehiä siteeratakseni: Sole poeka mikhään! Tässä tapauksessa. Sole tythö mikhään! ;)
Ruoanlaitto is so easy, you can taste crunch :D

Ehkä mä elän jatkossa puurolla, koska sen osaan mikrossa ihan itse valmistaaa :D

Puuroa mikrossa?! Mikä pyhäinhäväistys tämäkin taas on?! :wtf:

Mää oon pipi, siksi varmaan on väsy, vaikka nukuin yöllä kymmenen tuntia.

Et kai sie käynyt flunssasena treenaamassa pikkunen? :(

Ei löytyny. :c Ja siksi minä olen nytten iliman lämmittäjää, ja sinä iliman Jaffaa.

Voi pientä. Tosin ei siellä kirjastossa taida enää monikaan käydä kun kaikki hakee vaan tietonsa wikipediasta.

Back
Ylös Bottom