Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Puuroa mikrossa?! Mikä pyhäinhäväistys tämäkin taas on?! :wtf:

Elovena pikapuuroa! :D Njamm. Ja älä jumalauta pakota mua tekemään ihan OIKEETA katttilapuuroa, mulla ei oo aikaa sellaseen ja toiseksee mun taidoilla siitä ei kauheen nättiä jälkeä tulis.......

Mitäs tänään pojilla ja tytöillä mielessä?
Kävin kaupungilla auton kanssa pyörimässä ja kyllähän siellä tänäänkin on menoa. Otin nyt ensimmäisen oluen ja mietiskelen, että lähdenkö yöelämää katsomaan.

Nyt kun puhutaan ruoasta niin huomenna mie teen makaronilaatikkoa! Tulee taas kunnon tuhti setti ja kunnolla makua, ei tarvitse sitten pilata millään ketsupilla :D

Et kai sie käynyt flunssasena treenaamassa pikkunen? :(
---
Voi pientä. Tosin ei siellä kirjastossa taida enää monikaan käydä kun kaikki hakee vaan tietonsa wikipediasta.

Eilen vähän vain puntilla, ja tänään vähän vain kävelylenkillä. :)

Eipä kirjastossa tosiaan paljon väkiä ollut, ja valikoimakin oli jotenkin niin kämänen, että kävelin vielä kirjakauppaan hakemaan isselleni teoksen, joka kertoo Viron historiasta Neuvostovallan aikana.
(Noniin, taitaa alkaa löytyhän syitä, miksei sitä lämmittäjää olekkaan! :D)

jebou ja carrie_h taitaisivat kuolla mun kämpillä nälkään koska mulla ei oo mikroa :D

Ekkö sie herrasmiehenä kokkais neidoille? :wtf:

Eilen vähän vain puntilla, ja tänään vähän vain kävelylenkillä. :)

Eipä kirjastossa tosiaan paljon väkiä ollut, ja valikoimakin oli jotenkin niin kämänen, että kävelin vielä kirjakauppaan hakemaan isselleni teoksen, joka kertoo Viron historiasta Neuvostovallan aikana.
(Noniin, taitaa alkaa löytyhän syitä, miksei sitä lämmittäjää olekkaan!
biggrin.gif
)

Vähän vaan puntilla... Siut pitäis pistää valjaisiin kun oot menossa pää kolmantena jalkana vaikka ois kuinka kipee :D

Mikäs tuon opuksen nimi on? Mie oon taas kattellut kirjoja jos vaikka ens alesta kävis kiskomassa kasan sotahistoriaa ja muuta kivaa taas :D

Just paistoin voissa ittelleni sisäfilepiffiä..mut ihan hyvää toki se puurokin on :D

Tykkää kuin hullu puurosta! Pätee mun kohdalla, puuroon. Hullu tosin en ole :D

Kalliita tuommoset sisävilepiffit! Köyhät kyykkyyn.. No ei.
Laadukasta ruokaa on mukava syödä, jos siihen on varaa...

Kerro Panda vaan ihan rehellisesti että mitä mielessä. :D

Jos tänään ottais kevyesti ja huomenna laivalla sitten enemmän. :kippis1: Tällaistäkö kesäloma on? Salia, juomista ja nukkumista. :D

Kerro Panda vaan ihan rehellisesti että mitä mielessä. :D

Valitsit siis tylsän vaihtoehdon. Noh, pitäis käydä poliisiasemalla vähän lupa-asioita hoitamassa, sitten työkkärissä ilmoittamassa notta mie oon opiskelija taas, pitäkee tunkkinne ja sen jälkeen tehdä inventaario vaatekaappiin ja kattoa mitä kaikkea heittää pois :D Tuossa meneekin huominen rattosasti.

Valitsit siis tylsän vaihtoehdon. Noh, pitäis käydä poliisiasemalla vähän lupa-asioita hoitamassa, sitten työkkärissä ilmoittamassa notta mie oon opiskelija taas, pitäkee tunkkinne ja sen jälkeen tehdä inventaario vaatekaappiin ja kattoa mitä kaikkea heittää pois :D Tuossa meneekin huominen rattosasti.
Arkisia asioita. :)

Mietin nyt, että jaksanko kävellä keskustaan. Olisi hyvää treeniä. :D Taksilla en halua mennä. Menen erääseen teinihelvettiin dokailemaan ja ehkä myös mokailemaan. :D

Elkää puhuko puurosta, rupee tekemään mieli ruisjauhoista tehtyä puuroa :kuola:

Toinen, joka tykkää kuin hullu puurosta! Mutta ei ole hullu :D

Lisää?

Eikun puuro onkin ihan oikiasti hyvää, toimii periaatteessa aina,mutta ei mikrossa tehtynä! Maksaahan nuo piffit, mutta nyt oli sellanen "hyvä ruoka,parempi mieli"-fillis...

Erittäin samaa mieltä! Olisi pitänyt jo sinun nimimerkistä arvata???

Back
Ylös Bottom