Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kenet pyytäisin leffaan huomenna?

Kenet pyytäisin leffaan huomenna?

Pitäs varmaan ittekki käydä. Riippuen leffasta, ajasta ja paikasta, niin saattasin lähtee. Jotain Harry Potteria muo on ihan turha saada mukaan kattomaan :D

Munki puolestani vois Byrdi viedä no-bodyn leffaan, koska mä en täältä asti jaksa vaivautua. Muutenhan mä olisin ehdotellu privaan jo ties mitä tuhmuuksia, mitä voi tehdä ennen leffaa, leffan aikana ja sen jälkeen.

Joo mitä vittua, tuli 670 euron sähköntasauslasku, vittu että olikin kiva yllätys paskasti menneen salin jälkeen. Nyt viinaa saatana! Ai niin, huomenna töihin, vittu!

Joo mitä vittua, tuli 670 euron sähköntasauslasku, vittu että olikin kiva yllätys paskasti menneen salin jälkeen. Nyt viinaa saatana! Ai niin, huomenna töihin, vittu!

Kasvatatsä jotain ruohoa himassa, kun noin paljon on maksua?

Kasvatatsä jotain ruohoa himassa, kun noin paljon on maksua?

No en, mietin itsekin. Varmaan johtuu noista perkeleen ylimääräisistä sähköpattereista. Pitää sanoa isännöitsijälle, että tukkii noi seinät sitten saatana. Vittu että osaa vituttaa.

Hyvää syntymäpäivää itselleni. Sitten vielä lehvaseuraa jostain.. Hmm! :)

Oli salilla hauskaa taas ku en saanu lattiapunnerrukses painoja ylös asti.... voi hemmekko, nolottaa vieläki sitä sähläystä ku miettii vaikka ei ketään ollu paikanpäällä :D

WHOAA mulle tuli postissa ravintola.fi etukortti joka on LUOTTOkortti samalla. Eiiii hyvä minun räpylöissäni varsinkaan sumeina aamuyön tunteina... :D

edit: ..siispä jätän fiksuna likkana aktivoimatta ton luottopuolen.

Kuinkas pitkään uskot, että tuo pitää? :D

Kauan! :) En hankkinu s-etukorttiinkaan luottopuolta koska pidän sitä aika turhana ja olen sen verran holtiton rahankäyttöni kanssa että höyläisin viikossa luottorajat puhki... :D Tulen toimeen ilman moisia ja niin olkoon siihen asti kunnes kasvan aikuiseksi (ainakin rahankäytön osalta)..

Voi ahistus....

Back
Ylös Bottom