Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Harmittiko ko kettutyttöä ei enää ollu?

Ei, tosin uuden pakollisen hottiksen huulet ärsytti mua. Tästä käytiin myös mielenkiintoinen keskustelu jonka tuloksena opin taas jotain uutta tuosta plastiikkakirurgian ihmeellisestä maailmasta :D

Mikäköhän siinä on et niistä venytetään venyttämällä nykyään ihan liian pitkiä. Ehkä tämän leffan malttaa sitten jättää odottamaan et ilmestyy dvd:lle :)

Ohjaajat, jotka ei tiedä milloin lopettaa? Toi leffa ois ollu ihan jees jonain 1h50min mut ei todellakaan 2h 34min pitusena. Hyvin voi odottaa, että ilmestyy dvd:lle ja päätyy sinne alelaariin jossain marketissa.

Ohjaajat, jotka ei tiedä milloin lopettaa? Toi leffa ois ollu ihan jees jonain 1h50min mut ei todellakaan 2h 34min pitusena. Hyvin voi odottaa, että ilmestyy dvd:lle ja päätyy sinne alelaariin jossain marketissa.
Ohjaajilla mennyt ihan käsitys siitä että laatu ja määrä ei ole verrannaisia :D

Nyt nukkumaan... kauniita unia kuukkujille!

Huomenta pölvästit! :) Espoossa nihkeen paksu ilma eikä unta riitä edes vapaapäivän aamuna..
Nihkeen paksu ilma... huh? Mun mielestä tuolla oli mukavan freesi ja suht viileä keli, ainakin näin aamusta.

Huomenta päivää höpöt! Meinas ehkä 5 minuuttii näyttää siltä et tänään ei oo hyvä päivä, mut sit erehyin hymyilemään ja joudunkin olemaan hyväntuulinen sitten koko päivän :D

Tänään on hyvä päivä! :haart:

Vaikka pitääkin lähteä verikokeisiin :jahas:
Hitsinvitsit :D Munkin pitäis käydä, mut olin jo unohtanut... Eli kiitos tietämättäsi tehdystä muistutuksesta :) Mä tosin inhoon mennä sinne ku pitää olla 12 tuntii syömäti ennen sitä, mut sen jälkeen voi palkita itsensä jollain hyvällä.

Doh! Ja tuli heti ehkä ainakin 7 muutakin asiaa mitkä pitäis muistaa hoitaa... No hemskutti, en siltikään suostu vaihtamaan hyvää tuulta mihinkään :D

Mun ei tarvii paastota. Laittoivat viimeviikolla varjoaineet vahingossa kudokseen suonen sijaan, joten sitä tuli tupladoset. Ja nyt pitää sit vaan kattoo ettei maksa/munuaisarvot ole nousseet sen takia.

Väsyttäääääää. Viideltä nukkumaan ja kymmeneltä piti lähteä hakemaan kaverille tupakkaa kaupasta :D äärgh.

Mun ei tarvii paastota. Laittoivat viimeviikolla varjoaineet vahingossa kudokseen suonen sijaan, joten sitä tuli tupladoset. Ja nyt pitää sit vaan kattoo ettei maksa/munuaisarvot ole nousseet sen takia.
Ei munkaan ois pitänyt, mutta ku työterveydestä niitä tilattiin vuorotyötarkistuksen yhteydes ni pyysin sit kilpirauhaskokeet ja paastoarvon sokereista siihen samaan.

Back
Ylös Bottom