Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Voi hemmetti että rahka osaakin maistua paskalle monen kuukauden tauon jälkeen :D

Mä syön kaks purkkia päivässä ja maku on aina pirun hyvää. Se on pitkälti kiinni, mitä siihen laittaa mukaan. Tosin mulla menee alas raakanaki.

Kauppareissulta palatessa muutamia 12-14v. somali- & kurdityttöjä oli hengailemassa tuos parkkiksen viereisellä kentällä ja matkan päästäkin kuulin; "Hihh.. kattokaa tuon tissejä!" - "..se on joku bodari, niille tulee tissit" :jahas:

rsz_manboobs.webp

Kauppareissulta palatessa muutamia 12-14v. somali- & kurdityttöjä oli hengailemassa tuos parkkiksen viereisellä kentällä ja matkan päästäkin kuulin; "Hihh.. kattokaa tuon tissejä!" - "..se on joku bodari, niille tulee tissit" :jahas:

Ja mistä lähtien sä niitä oot alkanut kuuntelemaan?

Hello Pakkis.

Arkiviikko aluillaan ihanaa. :)

Siis. Sehän on vain positiivista kun teinitytöt sanoo, että yök. Masentavampaa on ku joku 16v pissis kattoo ihailevin silmin. Tietää olevansa vielä tasoa justin bieber.

Siis. Sehän on vain positiivista kun teinitytöt sanoo, että yök. Masentavampaa on ku joku 16v pissis kattoo ihailevin silmin. Tietää olevansa vielä tasoa justin bieber.

Näinpä. LLCJ ois voinu mennä siihen niiden eteen heiluttelee tissejä aka tekemään tissitanssia ja irvaillut samalla " mulla on isommat ku teillä yhteensä!".

Mu....mies.

Back
Ylös Bottom