Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Siis ei vittu ikinä en oo nähny tällasta sadekuuroa. Vettä tulee niin ettei eteen nää. Kohta pitäis lähtä kotia päin päristelee woho.

e: joku salama varmaan iskee muhun matkalla prkl.

No enhän mie kehdannu kysyä :D Viipurinportin rekkaparkissa nukuin kuin rahtari konsanaan.

No oisit sanonu, oisha tänne päässy punkkaamaa!

Ephe pihtaa :(

Mä osasin eilen kerrankin pitää puoliani duunissa. Joku mies alkoi huutaa pää punaisena että hän oli ennen toista asiakasta (jota siis olin palvelemassa) ja että hän vaatii palvelua heti jne jne. Kuuntelin sitä vähän aikaa, kunnes päässä naksahti ja aloin huutaa takaisin että mun ei tarvitse kuunnella tuollaista työpaikallani ja että en todellakaan tarjoile yhtään juotavaa ihmiselle joka tieten tahtoen yrittää pompottaa mua. Mun baari, mun säännöt.
Ihme kyllä, mies rauhoittui, pyysi anteeksi ja tilasi uudestaan juotavansa kohteliaasti. Hymyilin ja tarjoilin juotavat :)

Mä osasin eilen kerrankin pitää puoliani duunissa. Joku mies alkoi huutaa pää punaisena että hän oli ennen toista asiakasta (jota siis olin palvelemassa) ja että hän vaatii palvelua heti jne jne. Kuuntelin sitä vähän aikaa, kunnes päässä naksahti ja aloin huutaa takaisin että mun ei tarvitse kuunnella tuollaista työpaikallani ja että en todellakaan tarjoile yhtään juotavaa ihmiselle joka tieten tahtoen yrittää pompottaa mua. Mun baari, mun säännöt.
Ihme kyllä, mies rauhoittui, pyysi anteeksi ja tilasi uudestaan juotavansa kohteliaasti. Hymyilin ja tarjoilin juotavat :)

Nyt voi vittu teiän kanssa tädit :D

Hyvä että sait sanottua töissä takasin.

Mitäs lauantai ohjelmaa, ehkäpä..

motorboat.gif

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Pitäähän tollaisessa tilanteessa jo sanoakin takaisin. :)
Mitäs pomo tuumas?

Pitäähän tollaisessa tilanteessa jo sanoakin takaisin. :)
Mitäs pomo tuumas?

Sanoi että hyvä homma, ei mun tarvitse työpaikallani sietää sitä että mulle tahallaan tehdään paha mieli. Asiat kun voi sanoa kivasti tai rumasti, ko. herra valitsi jälkimmäisen... Siinä tilanteessa mulla ei todellakaan ole velvollisuutta alistua pomottamiseen. Huutamisesta muuten sen verran, että oli pakkokin huutaa, koska tekno pauhasi niin kovaa ettei siellä muuten olisi edes kuullut.

Toi on muutenkin vähän sellainen mesta että siellä pitää oppia pitämään puoliaan, koska asiakaskunta on mitä on.

Hölönpölööö, huomenna vapaapäivä! Aiii etttääää saa vihdoinki nukkua pitkään, ei oo sitä kerinny harrastaa parii viikkoo. :D

Voi helvetti että onkin löysä olo. Ei millään kiinnostais lähteä salille tänään.

Toi on kyllä totta. Monesti parhaan treenin saa tehtyä silloin kun on ollu vähän laiska fiilis etukäteen.. Onneks ei sentään mikään jalkapäivä oo odottamassa. huh

Itsehän tankkasin nyt ton sisäfileen ennen treeniä. Kai sitä vois ruveta pakkaa kamoja että pääsee jumpalle :puntti:

Back
Ylös Bottom