Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Eiku helevetti. Sehä on 6-24. Eli nyt ollaan klo 6-24 välissä. Mitähä helevettiä taas oli mielessä :D. Mietin että vaan yöllä tänne saa kirjottaa. Alkaa vissii nää alkoholit syödä mielen.

Mistä lähtien tähä trediin on saanu kirjottaa 06:00-24:00 ulkopuolella? :D

68914-usmiech.jpg

Mäkin tein mättösetin. Pakastevihanneksia ja yksi (1) keitetty kananmuna. Kyllä nyt taas jaksaa!

Pitäis tappaa vielä 1,5h aikaa ennen töihin lähtöä... Haluaisin katsoa telkkaria, mutta siirsin sen joskus kuukausi sitten toiselle seinälle sisustuksen nimissä eikä antennijohto ylety seinään. En ole ostanut jatkojohtoa koska en ole kokenut tarvitsevani telkkua... En ole moista laitetta edes omistanut yli vuoteen, mutta tällaisina tylsinä iltoina se olisi ihan jees.

Mäkin tein mättösetin. Pakastevihanneksia ja yksi (1) keitetty kananmuna. Kyllä nyt taas jaksaa!

Pitäis tappaa vielä 1,5h aikaa ennen töihin lähtöä... Haluaisin katsoa telkkaria, mutta siirsin sen joskus kuukausi sitten toiselle seinälle sisustuksen nimissä eikä antennijohto ylety seinään. En ole ostanut jatkojohtoa koska en ole kokenut tarvitsevani telkkua... En ole moista laitetta edes omistanut yli vuoteen, mutta tällaisina tylsinä iltoina se olisi ihan jees.
Katso telkkaria siellä missä se on? :)
En tiedä miksi sun posteja on hauska lukea. :D Ehkä siksi kun itselläkin on nykyään tuollaisia "arkisia" ongelmia aina välillä. :) Kun parisuhde meni poikki niin osaa keskittyä "olennaisimpiin" asioihin. :D Ja anteeksi jos sanoin jotain sopimatonta, nykyään vaan on niin rennompaa. :)

Edit. Ainiin johto ei ylety. :D

Sataa, sataa ropisee, pili pili pom.
Tyhmä sade ja ukkosmyrsky pilas koko päivän. Miks tossa laulussa muuten lauletaan pilistä? Miten pilit liittyy sateeseen? :eek:

Katso telkkaria siellä missä se on? :)
En tiedä miksi sun posteja on hauska lukea. :D Ehkä siksi kun itselläkin on nykyään tuollaisia "arkisia" ongelmia aina välillä. :) Kun parisuhde meni poikki niin osaa keskittyä "olennaisimpiin" asioihin. :D Ja anteeksi jos sanoin jotain sopimatonta, nykyään vaan on niin rennompaa. :)

Edit. Ainiin johto ei ylety. :D

No siis sehän nimenomaan onkin ongelma että sitä ei voi katsoa siellä missä se on nyt :D Enkä voi oikein siirtää takaisinkaan koska vanhalla paikalla on nyt sänky ja siinä on jalka rikki silleen et sitä siirtäessä pitää vähän kikkailla ja siinä menee ikuisuus. Telkkarikin on ihan helvetin painava, en saa sitä nostettua mihinkään (viimeksi siirsin sen työntämällä koko pöytää pikku hiljaa huoneen poikki).

Mulla tuntuu olevan näitä arkisia ongelmia vähän väliä. Mutta ei se mitään, ei mua haittaa!

No siis sehän nimenomaan onkin ongelma että sitä ei voi katsoa siellä missä se on nyt :D Enkä voi oikein siirtää takaisinkaan koska vanhalla paikalla on nyt sänky ja siinä on jalka rikki silleen et sitä siirtäessä pitää vähän kikkailla ja siinä menee ikuisuus. Telkkarikin on ihan helvetin painava, en saa sitä nostettua mihinkään (viimeksi siirsin sen työntämällä koko pöytää pikku hiljaa huoneen poikki).

Mulla tuntuu olevan näitä arkisia ongelmia vähän väliä. Mutta ei se mitään, ei mua haittaa!
Hyvä että kuitenkin pärjäät. :) Ei tässä voi muuta sanoa kuin että nuo putkitelkkarit on nin helvetin painavia. :D

(On vain nyt se asenne, että mihin tahansa ryhdyn, niin sen hoidan kunnialla loppuun. :) Koskee myös parisuhteita. Jos saan tilaisuuden antaa jollekin läheisyyttä, niin sitä kyllä annan. :) )

Anteeksi avautuminen, olen sekä humalassa, että tosissani. Haluan läheisyyttä, enkä vain SINÄ mielessä. ;) )

Hyvä että kuitenkin pärjäät. :) Ei tässä voi muuta sanoa kuin että nuo putkitelkkarit on nin helvetin painavia. :D

(On vain nyt se asenne, että mihin tahansa ryhdyn, niin sen hoidan kunnialla loppuun. :) Koskee myös parisuhteita. Jos saan tilaisuuden antaa jollekin läheisyyttä, niin sitä kyllä annan. :) )

Anteeksi avautuminen, olen sekä humalassa, että tosissani. Haluan läheisyyttä, enkä vain SINÄ mielessä. ;) )

Anteeksi Alyssa että tämä avautuminen tuli sinuun postiisi. :D

Toi on kyllä totta. Monesti parhaan treenin saa tehtyä silloin kun on ollu vähän laiska fiilis etukäteen.. Onneks ei sentään mikään jalkapäivä oo odottamassa. huh

Joo voi persereikä mä sanon. En muista koska ois niin runsaasti vituttanut että oisin lähteny salilta kesken kaiken pois. Vittu mitä paskaa.

Sataa, sataa ropisee, pili pili pom.
Tyhmä sade ja ukkosmyrsky pilas koko päivän. Miks tossa laulussa muuten lauletaan pilistä? Miten pilit liittyy sateeseen? :eek:

Äsken tuli vettä kuin esterin perseestä! Pili ja sade ongelmasi selitetään tässä runossa:

Kuiva nurmikkosi huutaa sadettajaani.
Olisit kuin viljapelto ja minä farmarisi joka siementää peltosi itämään.

Miksi naisilla on fetissi viherkasveja kohtaan. Aina itkevät miksi minulla ei ole mitään kasveja asunnossani? Miksi olisi? Pihalla on vihreää vaikka muille jakaa, sinne vaan kyykkimään. Ihme eläjiä ;)

Äsken tuli vettä kuin esterin perseestä! Pili ja sade ongelmasi selitetään tässä runossa:

Kuiva nurmikkosi huutaa sadettajaani.
Olisit kuin viljapelto ja minä farmarisi joka siementää peltosi itämään.

Miksi naisilla on fetissi viherkasveja kohtaan. Aina itkevät miksi minulla ei ole mitään kasveja asunnossani? Miksi olisi? Pihalla on vihreää vaikka muille jakaa, sinne vaan kyykkimään. Ihme eläjiä ;)

Onks toi sun oma runo?
Ei saa yleistää! Mua ei ainakaan haittaa viherkasvien puute, eipä niitä oo itelläkään sisällä ollu koskaan. Tosin mulla on perunamaa ja marjapuskia ja tomaatteja, on niissä vähä kastelemista ollu tänä kesänä :)

Helvetin kuuma, töissä, flunssassa ja töissä joutu tekeen töitä ainaki vartin. Mikkään ei oo hyvin.

Onks toi sun oma runo?
Ei saa yleistää! Mua ei ainakaan haittaa viherkasvien puute, eipä niitä oo itelläkään sisällä ollu koskaan. Tosin mulla on perunamaa ja marjapuskia ja tomaatteja, on niissä vähä kastelemista ollu tänä kesänä :)

Ei ole. Mullakin ulkona kasvaa kukkia joka lähtöön, toki entisen asukkaan laittamana ja alueella josta ei nurtsia leikata eikä niitä hoideta. Hyvin näkyy luonto ruokkivan. Marjapuskia ja jotain istutuksia oli myös, mutta piti nyppiä pois kun ei aika ja mielenkiinto riitä moisiin. Omenapuun tai pari voisin kyllä astuttaa tuohon takapihalle.

Vittu mä niin soitan poliisisedät tohon naapuriin ku kuuluu ykski ääni yhentoista jälkeen. Vittu nyt riitti! Jaksa joka saatanan viikonloppu kuunnella kun kolmistaan koiran kanssa känninen pariskunta kiljuu ja tappelee.

e. kai tän pitäis mennä vitutus-threadiin

Aamulla olis voinu ottaa rannas joesta hienoja kuvia :) mutta.... Mä kuristan sen joka toi tohon nuo verkot....

Back
Ylös Bottom