Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Keskussairaalan päivystyksessä jonottamista, kaverille kuskina. Onneks kohta pääsee vetää mäkkimätöt naamaan :kuola:

Itse tykkään livetaltioinneista enemmän kyseisen bändin kohdalla. Meinasin laittaa Arch Enemyltä vielä yhden videon, mutta en millään osannut valita parasta. Sieltähän niitä löytyy.

Ihana Elton.

Osaako kukaan sulattaa jääkaappia? Otanko vaan virran pois päältä ja laitan lattialle paljon sanomalehtiä/ämpärin/tms? Jääkaapin minipakastin on näköjään jäätynyt isoksi jääkimpaleeksi :)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Iltaa. Mitä Pakkiksen möröt?
Iltaa
59088__250px-Buka.jpg
PĂ–Ă–!

Itse tykkään livetaltioinneista enemmän kyseisen bändin kohdalla. Meinasin laittaa Arch Enemyltä vielä yhden videon, mutta en millään osannut valita parasta. Sieltähän niitä löytyy.

Jeesataan vähän tätiä..

Alyssa: Sieltä tulee sitä vettä sen verran, että ei ehkä pelkät sanomalehdet riitä.

Ultimatesunnuntaijumitusta ollut kyllä. En edes kauppaan asti selvinnyt. Kai sitä vois vähän syödä viel ennen ku menee nukkumaan..

Alyssa: Sieltä tulee sitä vettä sen verran, että ei ehkä pelkät sanomalehdet riitä.

Voi pylly. Eihän siihen oikein ämpäriäkään voi laittaa kun vettä tulee joka puolelta... Argh. Mulla on huomenna sit tulva keittiössä.

Voi pylly. Eihän siihen oikein ämpäriäkään voi laittaa kun vettä tulee joka puolelta... Argh. Mulla on huomenna sit tulva keittiössä.

Sun pitäis istua väijyssä siinä kaapin vieressä ja kuivailla sitä vettä...ja heitellä niitä irtoavia jääkimpaleita tiskialtaaseen tms sulamaan. Jotenkin noin.

Tuntuu taas kiinnostavan toi nukkumaan meneminen.

[video]http://tieku.fi/kysy-meilta/kostea-kangas-imee-vetta-paremmin-kuin-kuiva[/video]

En mä kyllä ole tällaista ilmiötä havainnut vaikka kuivailen ja pyyhin pintoja vähän väliä. Jännä.

Sun pitäis istua väijyssä siinä kaapin vieressä ja kuivailla sitä vettä...ja heitellä niitä irtoavia jääkimpaleita tiskialtaaseen tms sulamaan. Jotenkin noin.

Alright, kai se vapaapäivä siinäkin sit menee :D Kiitos!

Ei sulla Alyssa kukaan mies tee mitään kun et osaa edes jääkaappia sulattaa. Pysyykö sulla edes imuri kädessä? Nyt vähän reeniä horo reeniä! ;)

Potuttaa tuo tuleva aamuherätys kyllä jo vähän etukäteen. Univelat painaa aika pahasti päälle ja puol kasilta herätys. Noh onneks kuolema kuittaa univelat.

Potuttaa tuo tuleva aamuherätys kyllä jo vähän etukäteen. Univelat painaa aika pahasti päälle ja puol kasilta herätys. Noh onneks kuolema kuittaa univelat.

Pahasta unettomuudesta kärsineenä, voin sanoa, että jos sua väsyttää ja et saa unta, niin puolen vuoden päästä toivot kuolevasi...

Ei sulla Alyssa kukaan mies tee mitään kun et osaa edes jääkaappia sulattaa. Pysyykö sulla edes imuri kädessä? Nyt vähän reeniä horo reeniä! ;)

No ohhoh, äläs ny! Kyllä mää siivota osaan. Jääkaapin sulattaminen nyt vaan on ihan yliarvostettua, en ymmärrä miksei se voi vaan pysyä sellasena ettei jäätyisi eikä sitä tarvitsisi sulattaa...

Mun sisko on muuten vielä turhempi tapaus kuin minä. Mä olen majaillut täällä siskoni kämpässä vajaan kuukauden ja olen siivonnut varmaan useammin kuin sisko sen vuoden aikana mitä on tässä asunut. Viime viikolla pesin lattian ja hämmästyin kun lattiasta lähti irti tahroja, joita olin luullut lattiaan kuuluviksi kuvioiksi. Imuri oli "rikki", joten sisko ei ollut myöskään imuroinut aikoihin. Tyhjensin imurin pussin ja kas kummaa, se toimii taas.

Söin äsken puoli litraa kirsikoita. Oli hyvää.

Back
Ylös Bottom