Deleted member 48743
Keskussairaalan päivystyksessä jonottamista, kaverille kuskina. Onneks kohta pääsee vetää mäkkimätöt naamaan 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Itse tykkään livetaltioinneista enemmän kyseisen bändin kohdalla. Meinasin laittaa Arch Enemyltä vielä yhden videon, mutta en millään osannut valita parasta. Sieltähän niitä löytyy.
Jeesataan vähän tätiä..

Alyssa: Sieltä tulee sitä vettä sen verran, että ei ehkä pelkät sanomalehdet riitä.
Voi pylly. Eihän siihen oikein ämpäriäkään voi laittaa kun vettä tulee joka puolelta... Argh. Mulla on huomenna sit tulva keittiössä.
Voi pylly. Eihän siihen oikein ämpäriäkään voi laittaa kun vettä tulee joka puolelta... Argh. Mulla on huomenna sit tulva keittiössä.
[video]http://tieku.fi/kysy-meilta/kostea-kangas-imee-vetta-paremmin-kuin-kuiva[/video]
Sun pitäis istua väijyssä siinä kaapin vieressä ja kuivailla sitä vettä...ja heitellä niitä irtoavia jääkimpaleita tiskialtaaseen tms sulamaan. Jotenkin noin.
Potuttaa tuo tuleva aamuherätys kyllä jo vähän etukäteen. Univelat painaa aika pahasti päälle ja puol kasilta herätys. Noh onneks kuolema kuittaa univelat.
Ei sulla Alyssa kukaan mies tee mitään kun et osaa edes jääkaappia sulattaa. Pysyykö sulla edes imuri kädessä? Nyt vähän reeniä horo reeniä! ;)