Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ette te sitä tupakan aiheuttamaa "kataboliaa" tule huomaamaan. Ei ne lihat sen nopeammin kasva, poltit röökiä tai et. Hapenotto tosin paranee varmasti. Itse poltan ja nautin siitä, lopetan joskus kun siltä tuntuu.

Kyllä tupakka on aika paskaa, mutta silti tulee silloin tällöin humalatilassa poltettua. Selvinpäin ei tee ikinä mieli, mikä on tietenkin vain hyvä asia.

Nälkäkin olisi perkele, joten ei muuta ku puuron keittoon. Jou!

Ötyä.

Ja sitten koisimaan.

Huh jotenkin unirytmi on muuttunut. Oon heränny joka päivä tällä viikolla klo.5. Vaikka väsyttäis, niin ei vaan saa nukuttua pidempään.

Itellä tuli kanssa herättyä noin puol 6. Varmaan tuo haastattelu rumpa jänskättää jonkin verran. Toisaalta se on hyvä, niin pysyy skarppina. Mutta toisaalta myös rento olo, kun unet on jäänny vähäiseksi.

Villit unet takana, huh.

Aamulenkki koiran kans, nyt aamupalaa napaan ja tenttilukemisen ääreen. Voi kiesussaatana notta mä odotan viikonloppua. Helsingissä irtoaa kyllä sokka koko elämästä...

Muunmuassa :D Ajattelin tulla tutut moikkaamaan ainakin lyhyesti, kun on tarkoitus nähdä pakkiksen ulkopuolisia kavereitakin sitten kun kerran sinne Helskinkiin aina joskus vahingossa eksyy. Sitä paitsi meillä on jo nii huikee hotellihuone varattuna, että terve!

Muunmuassa :D Ajattelin tulla tutut moikkaamaan ainakin lyhyesti, kun on tarkoitus nähdä pakkiksen ulkopuolisia kavereitakin sitten kun kerran sinne Helskinkiin aina joskus vahingossa eksyy. Sitä paitsi meillä on jo nii huikee hotellihuone varattuna, että terve!
Ja lukemani mukaan sen varustelu taso on erään henkilön ansiosta hyvin erikoisella tavalla kattava :D

Ja lukemani mukaan sen varustelu taso on erään henkilön ansiosta hyvin erikoisella tavalla kattava :D

Juu mä luin sen kans ja piti jo miettiä, että on se ihme sälli ku ei ilman unilelujaan saa nukuttua. On se varmaan söpö se nahkalätsä päässä, ruoska kainalossa ja peukku suussa. Söpöö hei. Mä ootan sitä poreallasta. Kun vaan ei taas tulis paljukuumetta niinku risteilyn jälkeen :D

Back
Ylös Bottom