Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voihan poreet sanon minä. Pitänee varmaan biksut pakata matkaan varmuuden vuoksi. Haluuks säkin unilelun? Mä voin ottaa sen yhden pehmolelun matkaan mihinkä sä oot niin ihastunut. Se ku unohtu silloin juhannuksena matkasta :DJuu mä luin sen kans ja piti jo miettiä, että on se ihme sälli ku ei ilman unilelujaan saa nukuttua. On se varmaan söpö se nahkalätsä päässä, ruoska kainalossa ja peukku suussa. Söpöö hei. Mä ootan sitä poreallasta. Kun vaan ei taas tulis paljukuumetta niinku risteilyn jälkeen :D
Voi kiesussaatana notta mä odotan viikonloppua. Helsingissä irtoaa kyllä sokka koko elämästä...
Voihan poreet sanon minä. Pitänee varmaan biksut pakata matkaan varmuuden vuoksi. Haluuks säkin unilelun? Mä voin ottaa sen yhden pehmolelun matkaan mihinkä sä oot niin ihastunut. Se ku unohtu silloin juhannuksena matkasta :D
sokka ei sitten varmaan enää viikonlopun jälkeen forumille kirjoittele :(
Tyttörakkautta :haart:Voi vittu et tuo sitä :D Mä pian hukutan sen vahingossa kun ei se raukka kuitenkaan uidakaan osaa kun on niin jähmettynyt! Ehkä nappaan oman ruoskan mukaan ja nukun sen kanssa. Eikö mitä mä höpisen, mä otan sut kainalooni! :haart:
Kyllä mä aika sikeesti nukuin vaikkakin liian vähän. Tuli itseasiassa rupateltua erään mukavan naikkosen kanssa puhelimessa lähemmäs tunti niitä ja näitä. Siinähän se loppuilta sit menikin (ja yöunet siinä samalla). Mut sallittakoot moinen airahdus, kun naisten kanssa niin harvoin edes juttusille pääsee niin ei tässä tohdi valittaakaan.Eqquko on menettänyt yörytminsä? Et kai sinä jo jännitä niin paljoa sinkkumiittiä että yöunetkin menee? :D

Ohhoh, ihka elävän naisen takia valvoit. No annamme tämän kerran hairahduksellesi siunauksemme, mutta elä ota tavaksKyllä mä aika sikeesti nukuin vaikkakin liian vähän. Tuli itseasiassa rupateltua erään mukavan naikkosen kanssa puhelimessa lähemmäs tunti niitä ja näitä. Siinähän se loppuilta sit menikin (ja yöunet siinä samalla). Mut sallittakoot moinen airahdus, kun naisten kanssa niin harvoin edes juttusille pääsee niin ei tässä tohdi valittaakaan.![]()
Kärsii tuota menoa työt ja reenit.Selässä taitaa olla oikeasti jotain vikaa. Toivottavasti ei ala pahemmin kipeytymään.
Tuu sit meidän muiden kehäraakkien kans tonne vammat ja lihashuolto puolelle ku saat tarpeekses.
^siis vaaditaanko molemmat vai onko tuo valinnainen juttu?