Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Taas joutuu varmaan kofeiiniin turvautumaan jotta duunipäivästä selviää. Tänään klo 22:00 nukkumaan, mä vannon!

Juu mä luin sen kans ja piti jo miettiä, että on se ihme sälli ku ei ilman unilelujaan saa nukuttua. On se varmaan söpö se nahkalätsä päässä, ruoska kainalossa ja peukku suussa. Söpöö hei. Mä ootan sitä poreallasta. Kun vaan ei taas tulis paljukuumetta niinku risteilyn jälkeen :D
Voihan poreet sanon minä. Pitänee varmaan biksut pakata matkaan varmuuden vuoksi. Haluuks säkin unilelun? Mä voin ottaa sen yhden pehmolelun matkaan mihinkä sä oot niin ihastunut. Se ku unohtu silloin juhannuksena matkasta :D

Voihan poreet sanon minä. Pitänee varmaan biksut pakata matkaan varmuuden vuoksi. Haluuks säkin unilelun? Mä voin ottaa sen yhden pehmolelun matkaan mihinkä sä oot niin ihastunut. Se ku unohtu silloin juhannuksena matkasta :D

Voi vittu et tuo sitä :D Mä pian hukutan sen vahingossa kun ei se raukka kuitenkaan uidakaan osaa kun on niin jähmettynyt! Ehkä nappaan oman ruoskan mukaan ja nukun sen kanssa. Eikö mitä mä höpisen, mä otan sut kainalooni! :haart:

sokka ei sitten varmaan enää viikonlopun jälkeen forumille kirjoittele :(

Haha :D Huutonaurut pääsi!

Voi vittu et tuo sitä :D Mä pian hukutan sen vahingossa kun ei se raukka kuitenkaan uidakaan osaa kun on niin jähmettynyt! Ehkä nappaan oman ruoskan mukaan ja nukun sen kanssa. Eikö mitä mä höpisen, mä otan sut kainalooni! :haart:
Tyttörakkautta :haart:

Eqquko on menettänyt yörytminsä? Et kai sinä jo jännitä niin paljoa sinkkumiittiä että yöunetkin menee? :D

Eqquko on menettänyt yörytminsä? Et kai sinä jo jännitä niin paljoa sinkkumiittiä että yöunetkin menee? :D
Kyllä mä aika sikeesti nukuin vaikkakin liian vähän. Tuli itseasiassa rupateltua erään mukavan naikkosen kanssa puhelimessa lähemmäs tunti niitä ja näitä. Siinähän se loppuilta sit menikin (ja yöunet siinä samalla). Mut sallittakoot moinen airahdus, kun naisten kanssa niin harvoin edes juttusille pääsee niin ei tässä tohdi valittaakaan. :)

Kyllä mä aika sikeesti nukuin vaikkakin liian vähän. Tuli itseasiassa rupateltua erään mukavan naikkosen kanssa puhelimessa lähemmäs tunti niitä ja näitä. Siinähän se loppuilta sit menikin (ja yöunet siinä samalla). Mut sallittakoot moinen airahdus, kun naisten kanssa niin harvoin edes juttusille pääsee niin ei tässä tohdi valittaakaan. :)
Ohhoh, ihka elävän naisen takia valvoit. No annamme tämän kerran hairahduksellesi siunauksemme, mutta elä ota tavaks :) Kärsii tuota menoa työt ja reenit.

Ihanaa kun vähän viileni, sai nukuttua kunnon yöunet. Unet oli kyllä ihan kummallisia ja levottomia, näin unta mm. tuosta sinkkumiitistä. Multa vaadittiin ennen osaltumista kuvamateriaalia mun pakaroista, onko tää ihan yleinen käytäntö :D

^ Jos olet nainen niin kyllä, normaali käytäntö.

^Ok, no eihän siinä sitten muu auta. En kyllä löytänyt aiheesta mitään mainintaa tuolta sinkkumiitin ketjusta... Mutta hyvä, että tuli tätä kautta puheeksi!

Hahaha! Mulle paljastu just että yks "mimmi" jota oon kyyläilly duunissa ihaillen kun on niin treenatun näkönen, onkin ollut mies. :D Eikä muuten arvais! Tolkuttoman naisellinen kroppa ja ääni.
Tajusin just että oon kysyny siltä et "Käytkö salilla ku sul on noin hyvä selkä" ja se vastas että "En"
Ihmettelin suuresti, mutta pistin sen piikkiin että kai se jotain muuta lajia harrastaa..

Hö.. olisimpa mäkin ollu joskus mies.

En mä tiedä mitä se on kekannu. Oli kuulema joskus aikoinaan kesälomalle lähtiessään huikannut että tulee naisena takaisin. Silkkarit ja täytetyt huulet huomaa.
Kai se on koko hela hoidon itelleen ottanut, ja helvetin hyvin onnistunu. Kyyläsin vielä sen jotain bikinikuvaa feissarissa ja kuolasin kroppaa :D
Onneks en oo sälli. Mun itsetuntoni vois kokea kolauksen muutoin..

Back
Ylös Bottom