Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nyt pitää kyllä pistää sellane kuri ittelle, etten enää tuohon koske. Se on vaikeaa vaikka riippuvuutta ei ole, mutta se tuottaa vain sellaisen 'olon' :D Enemmänkin sosiaalinen riippuvuus/tapa..

Mua pistää kyllä vituttaan tää biisi kun tuo niiiiiiiin paljon muistoja yhdestä naisesta jota en vain saa..

Niin no kaikki voi ymmärtää lyriikat omalla tavallaan mutta kyllä tuossa ihan lauletaan vanhuksista, jotka eivät enää tässä maailmassa ainakaan kokonaan ole ja ovat tämän saattaneet huomatakkin.

Nyt pitää kyllä pistää sellane kuri ittelle, etten enää tuohon koske. Se on vaikeaa vaikka riippuvuutta ei ole, mutta se tuottaa vain sellaisen 'olon' :D Enemmänkin sosiaalinen riippuvuus/tapa..

Itellä ainaki nikotiinin tuskat puskee, sittenkö saanu aamun eka savut niin se menee päähän ja helpottaa. Erittäin huono tapa.

Ottaako sulla tuo rööki reeniin? mua ainakin väsyttää enemmän, tosin en tiedä johtuuko röökistä.

Olin melkein vuoden ilman tupakkia... Reeni kulki loistavasti, sitten retkahdin kun elämään tuli vittumaisia komplikaatioita eli vedän pelkkään vitutukseen.

Nyt jääny treenitkin vähemmälle. On sitä heikko, mutta saa sitä ollakkin. Olenhan vain ihminen.

Enemmän nautit ruuasta ja raikkaasta ilmasta, jahka pääset tupakista eroon. Sen voin luvata! Palautuminen nopeutuu, josta seuraa parempi lihaskasvu
Tupakki ainakin omasta mielestäni aiheuttaa kataboliaa.

Edit. Lisäksi säästät rahaa laadukkaaseen ruokavalioon, joka taas edes auttaa kehitystä.

+ etkä haise pahalle.

RTEmagicC_tupakka1_02.jpg.jpg

Paljon tupakoineen hammaskalusto, eikä tuo oo vielä edes paha. Syöpään voi kuolla vaikka ei olisi ikinä tupakkia maistanutkaan, joten se siitä.

plus seuraa infernaalinen panetuskausi joka loppuu vasta sitten kun alotat röökaamisen uudestaan.

oikeasti siis tuntuu että tuolla röökillä saa kropan aivan sekasin. en polta itse enää ainakaan koskaan ainuttakaan.

Joo no se voi olla osinkin henkistä, esim. Kun oon vaik röökannu sinä päivänä ku reenaan niin aattelen et ei tuu mitään ku on röökattu.. Eihän siitä tulekkaan mutta, se taitaa olla enemmän asenteesta kiinni. Polttaahan Mike siren:kin ja päässyt tuolloin joskus helevetin kovaan kuntoon.

Back
Ylös Bottom