Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei varsinaisesti menny putkeen tää päivä. Ensin nukuin pommiin ja myöhästyin töistä puolituntia ja sit olin jättäny autoon valot päälle ja akku tyhjä ku piti kotiin lähtee. Noh, ei kai siinä.. Töissä on onneks laturi :dance:

Jaaha taitaa mennä vähän myöhäseen tänään, ku salillakaan ei oo vielä käyty... No ei kai se haittaa kun nyt on tän viikon perjantai #1.

Ei menny sitte töis mikään putkeen... Vittu ku ihminen voi väsyksis olla tyhmä... :D

Voi että oli siistii käydä lenkillä aamulla tihkusateessa!! I lööööööv it. Ainoo huono puoli oli siinä että en tienny että mihin ois kannattanu juosta ja sit tuli paniikki että ei voi juosta kauas koska sitten myöhästyy töistä.. :D

Voi että oli siistii käydä lenkillä aamulla tihkusateessa!! I lööööööv it. Ainoo huono puoli oli siinä että en tienny että mihin ois kannattanu juosta ja sit tuli paniikki että ei voi juosta kauas koska sitten myöhästyy töistä.. :D

Monelta oikein menit juoksemaan?

Niin juu, ajattelin että työt alkaa kasilta tai jotakin, että olisit viideltä lähtenyt huitelemaan :D En kyllä itse jaksa aamulla mitään urheilla, töihin jaksaa polkea.

No en mä koskaa talvel/syksyl vois lähtee edes lenkille :D Nyt kesäl on iisii ku herää muutenki ajoissa valosuuden ja kuumuuden takii :D

Oi mahtava kuuuuumeeeeee, oisko mitään jos hellittäsit jooooo... Katotaan, niin sitä makaa viikon tai kaks kuumeessa ja lauantaina pitäisi lähteä kahdeksi viikoksi reissun päälle..

Ei saatana ku ei voi pitää ikkunaa auki, kun yläkerran ketjupolttaja tupruttelee kaikki vitun sauhunsa suoraan mun kämppään. Meen kohta vetää turpaan! :curs:

Mun naapurit tekee samaa. En vain uskalla mennä uhoomaan kun siellä on aina lauma jotain virolaisia kännäämässä melkeinpä joka päivä.

Koskaan ei saa kysyä että mitä töissä on tehtävänä huomenna. Masentaa ja valmiiks :D Vaikka siinä kyllä pääsee seuraamaan että kuinka hyvin on sitten hommansa tehnyt.

Onpas iso saksalainen kömpelön tuntunen ton urheilullisemman Hondan jälkeen..

Back
Ylös Bottom