Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

juu en mä novellejen ystävä oo ikinä ollu, rasittavaa runkata naama punasena ja lukee jotain :D mutta joo, iha näppärä sivuhan tuo WhatBoysWant näköjään on!!

Kai minä sitten oon loppujen lopuksi helvetin paha ihminen kun tätä paskaa sataa jatkuvasti niskaan.

Lopetapas Kaira nyt tuollaiset puheet heti alkuunsa, sinä et ole pahaa ihmistä nähnytkään. Olet vain jostain syystä joutunut Murphyn silmätikuksi, mutta kyllä siihen vielä jokin ratkaisu keksitään. Haleja sulle sinne! :haart:

Lopetapas Kaira nyt tuollaiset puheet heti alkuunsa, sinä et ole pahaa ihmistä nähnytkään. Olet vain jostain syystä joutunut Murphyn silmätikuksi, mutta kyllä siihen vielä jokin ratkaisu keksitään. Haleja sulle sinne! :haart:

Kiitos muru :haart: Kylläpähän on taas... lipsahtaa varmaan viikonloppuna vähä nollauksen puolelle, ei tässä muuta tarvita.

Kyllä tämäkin ilta otti taas jotenki omituisen käänteen. No ehkä huomenna ois sitten vähemmän omituista.

Pitäis varmaan het kärkeen porukalla fiksata tuo sen starttiongelma. Olishan se alku sekin.

Pitäis varmaan het kärkeen porukalla fiksata tuo sen starttiongelma. Olishan se alku sekin.

Veli tulee aamulla piipahtaan niin katomma mitä sille voi tehdä. Epäilyksenä alla myös akunkegät. Just tän takia mä haluaisin osata ronklata noita autoja vähän enemmän. En halua olla riippuvainen vittu kenestäkään IKINÄ.

Veli tulee aamulla piipahtaan niin katomma mitä sille voi tehdä. Epäilyksenä alla myös akunkegät. Just tän takia mä haluaisin osata ronklata noita autoja vähän enemmän. En halua olla riippuvainen vittu kenestäkään IKINÄ.

Voihan se ongelma olla niissäkin. Mikä olis tietysti helpoin ratkasu. Tosin jos oot joutunu joskus takomaan sitä starttia hullun kiilto silmissä, niin jotain käpyjä sielläkin on.

Mutta putsatkaa nyt ekana ne kegät.

Voihan se ongelma olla niissäkin. Mikä olis tietysti helpoin ratkasu. Tosin jos oot joutunu joskus takomaan sitä starttia hullun kiilto silmissä, niin jotain käpyjä sielläkin on.

Mutta putsatkaa nyt ekana ne kegät.

Ei sitä hullun lailla tarvinnu takoo, kerran vaan rautakangella kevyesti kopautettiin :D Joo, katotaa ne kengät ja toivotaan et ois niinkin helppo homma. Akku on kohtuu uusi (maks vuoden muistaakseni ollu) joten siitä ei pitäis olla. Jos ei sitten se laturi oo paskana.

Osta se seuraava auto ryhdikkäällä H-logolla varustettuna niin ei tarvi kummastella tollasten onkelmien kanssa :D

Mulla on ikävä itseasiassa yhtä pientä Honda del Solia jolla ajelin jenkeissä. Nätti ku mikä, punanen pikku pirulainen :haart: Vaan nyt listallinen särkylääkiä Kairalle ja unta palloon.

Mittaatte siitä patterista lepojännitteen, siis auto sammuksissa, pitäis olla noin 12,5V. Ja sitten auto käynnissä mittaus, pitäis olla noin 14V....siis jos lataus toimii. Mut kyllähän työ tiijätte.

Ja Ephe, laitas se korkki kiinni ja mene nukkumaan.

Back
Ylös Bottom