Aww, CJ mua aina palloksi haukkuu mutta nyt pilkka osui omaan nilkkaan! :haart:Elli :haart: eqqu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aww, CJ mua aina palloksi haukkuu mutta nyt pilkka osui omaan nilkkaan! :haart:Elli :haart: eqqu
Aww, CJ mua aina palloksi haukkuu mutta nyt pilkka osui omaan nilkkaan! :haart:
Älä raavi vaan levitä voidetta niin helpottaa![]()
Niin, eikös me sovittu ettei ihan vielä tulla julki kun oli riskinä että tuo Vin Dieseli tekee musta jauhelihaa... Taitaa olla vähän myöhästä, eikun testamenttia skriivailemaan mars ~>:haart: ;)
Edit. Huomasikko, olin aika rohkia, kun paljastin tän kaikille! :D
Niin, eikös me sovittu ettei ihan vielä tulla julki kun oli riskinä että tuo Vin Dieseli tekee musta jauhelihaa... Taitaa olla vähän myöhästä, eikun testamenttia skriivailemaan mars ~>
Kai muistit ottaa sormuksen pois siksi aikaa, kun kävitte jumppaamassa?
Näin ellyn kuvitteellisen kaksoisolennon, kun ajelin kaupungin läpi. Tais olla tosin muutaman vuoden nuorempi eli 12 -vuotias. :D Oli myös joku jalkapallo nassikka tämä tyttö.
1.5kk nykysessä duunissa takana ja etsin jo uutta duunipaikkaa :D
No, onneks koeajalla voi lähtee lätkimään ASAP kun löytyy parempi duuni. Tänään taidan ottaa yhden oluen kun sairaslomalla olen eikä töihinkään tarvitse huomenna mennä.
Tosin vajaan vuoden jälkeen olin jo niin kypsä siihen touhuun että lähdin pois koko maasta :D
Elu, vad? :D
Tuleva vaimoni saa kyllä flirttailla muiden miesten kanssa ja kuolata niiden reisiä, koska mä olen the alfa eikä mulla ole todellisia kilpailijoita, mutta sitten mä kyllä puutun peliin kun aletaan sormuksia vaihtamaan muiden kuin mun kanssani!
No oletkos nyt lähdössä tappelemaan eqqun kanssa, vai miten tässä toimitaan? :D
Kuka tietää autoista jotain huutaa HEP?
Kurittomille vaimoille mä en anna sitä mielihyvää, että lähtisin tappelemaan hänestä. Sen sijaan vien sun pallon.
Olen sanaton. :(