Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Älä raavi vaan levitä voidetta niin helpottaa :)

Mulla ei taida olla mitään muuta kuin kosteusvoidetta tai aurinkorasvaa... ÄÄ pitää hoitaa noita nyt jotenkin. Oliskohan kellään tutulla mitään aloe vera tms rauhoittavaa mösnää? Voisin tunkea kylään...

GranTorino4.jpg

goddamn son..​

Viimeksi muokattu:
:haart: ;)

Edit. Huomasikko, olin aika rohkia, kun paljastin tän kaikille! :D
Niin, eikös me sovittu ettei ihan vielä tulla julki kun oli riskinä että tuo Vin Dieseli tekee musta jauhelihaa... Taitaa olla vähän myöhästä, eikun testamenttia skriivailemaan mars ~>

Niin, eikös me sovittu ettei ihan vielä tulla julki kun oli riskinä että tuo Vin Dieseli tekee musta jauhelihaa... Taitaa olla vähän myöhästä, eikun testamenttia skriivailemaan mars ~>

Kai muistit ottaa sormuksen pois siksi aikaa, kun kävitte jumppaamassa?

Näin ellyn kuvitteellisen kaksoisolennon, kun ajelin kaupungin läpi. Tais olla tosin muutaman vuoden nuorempi eli 12 -vuotias. :D Oli myös joku jalkapallo nassikka tämä tyttö.

Näin ellyn kuvitteellisen kaksoisolennon, kun ajelin kaupungin läpi. Tais olla tosin muutaman vuoden nuorempi eli 12 -vuotias. :D Oli myös joku jalkapallo nassikka tämä tyttö.

Ootko varma, ettet ole hieman huijannut sun asuinkaupungin kanssa? Mää kyllä pyöräilin tänään jalakapallua pelaahan. Tosin tuota säärimittaa on kyllä kertynyt sen verran, että tuskin 12-vuotiaasta menen. :D Miltä se näytti?

Elu, vad? :D

1.5kk nykysessä duunissa takana ja etsin jo uutta duunipaikkaa :D

No, onneks koeajalla voi lähtee lätkimään ASAP kun löytyy parempi duuni. Tänään taidan ottaa yhden oluen kun sairaslomalla olen eikä töihinkään tarvitse huomenna mennä.

Silloin kun pidin välivuotta koulusta ja tein vaan töitä, mulla oli parhaimmillaan parikin duunipaikkaa samaan aikaan kun kävin vuokrafirman kautta kokeilemassa niitä ja mietin että jos vaihtaisi. Useimmista olisi saanut vakkariduunin, mutta jotenkin se alkuperäinen duuni osoittautui lopulta parhaaksi :) Tosin vajaan vuoden jälkeen olin jo niin kypsä siihen touhuun että lähdin pois koko maasta :D

Huomenna olis sit kevyt 16,5h duunipäivä. Lauantaina sama. Koko viikonlopulle tulee 43,5h ja todennäköisesti enemmänkin koska ravintola-alalla töiden todellinen loppumisaika on aina vähintään tunnin enemmän kuin listaan merkitty. Voin jo melkein haistaa sen rahan mitä tienaan tästä viikonlopusta :)

Elu, vad? :D

Tuleva vaimoni saa kyllä flirttailla muiden miesten kanssa ja kuolata niiden reisiä, koska mä olen the alfa eikä mulla ole todellisia kilpailijoita, mutta sitten mä kyllä puutun peliin kun aletaan sormuksia vaihtamaan muiden kuin mun kanssani!

Tuleva vaimoni saa kyllä flirttailla muiden miesten kanssa ja kuolata niiden reisiä, koska mä olen the alfa eikä mulla ole todellisia kilpailijoita, mutta sitten mä kyllä puutun peliin kun aletaan sormuksia vaihtamaan muiden kuin mun kanssani!

No oletkos nyt lähdössä tappelemaan eqqun kanssa, vai miten tässä toimitaan? :D

Back
Ylös Bottom