Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nyt on maailman huonoin tekosyy olla tulematta, sillä mulla on öljyn vaihto kesken mopossa :( Ja huomenna reissuun lähtö.. Ens viikolla revanssi? E: Miksi sun luokse on niin pitkä matka, +300km :D

Höpsö, miksi sie luulet että täällä porukka heittelee kutsuja puolin ja toisin? Homma meneee niin, että eka tsekataan että kohde asuu mahdollisimman kaukana ja sitten heitetään joku vastustamaton kutsu: "Tuu Pyr0 syömään mun ihanasti tekemää kirsikkakakkua" ja toivosta ihkuen Pyr0 katsoo neidin profiilia ja huomaa hänen asuvan Hangossa. Tämä skenaariohan ei ole kyllä koskaan mun kohdalla päteny, mutta asunkin niin lähellä kaikkia.

Homma meneee niin, että eka tsekataan että kohde asuu mahdollisimman kaukana ja sitten heitetään joku vastustamaton kutsu: "Tuu Pyr0 syömään mun ihanasti tekemää kirsikkakakkua" ja toivosta ihkuen Pyr0 katsoo neidin profiilia ja huomaa hänen asuvan Hangossa.
Miten meikä pysty edes menemään nuin vanhan aikaiseen.. Olipa hyvä, että huomautit! Tästä edes päin yritän sivusta seurata myös, että sä et pääse lipsumaan tuommosiin kämmeihin!

Höpsö, miksi sie luulet että täällä porukka heittelee kutsuja puolin ja toisin? Homma meneee niin, että eka tsekataan että kohde asuu mahdollisimman kaukana ja sitten heitetään joku vastustamaton kutsu: "Tuu Pyr0 syömään mun ihanasti tekemää kirsikkakakkua" ja toivosta ihkuen Pyr0 katsoo neidin profiilia ja huomaa hänen asuvan Hangossa. Tämä skenaariohan ei ole kyllä koskaan mun kohdalla päteny, mutta asunkin niin lähellä kaikkia.

Njoo, tuo taitaa päteä offtopic-ketjuun, mutta purnajaisissa on ollut ainakin pari ihan oikeetakin heittoa :D Pitää vaan toimia!

Njoo, tuo taitaa päteä offtopic-ketjuun, mutta purnajaisissa on ollut ainakin pari ihan oikeetakin heittoa :D Pitää vaan toimia!

No niin Mr. Charmantti. :D Pointtihan on, että kuka vain ihkubeibi voi kuttua lapinhirviön kahvipöytään, kun tietää että välimatkaa on.

Tänään pääsen juoksuttamaan palloa ja kyyläilemään miesten reisiä. :)
Ihan sama homma, tosin en juokse kovinkaan paljoa enkä kyylää miesten reisiä.. Pidän palloa hallinnassa niinkuin vanhatekijä ja teen paljon maaleja.. Illaksi/yöksi tallille ja huomenna reissuun..

Nonni olin uimassa. Olen kuukauden etuajassa. Voiskohan sen kunniaksi huomenna pitää pitkästä aikaa kalsari kaljantain heti töiden jälkeen.

Ihan sama homma, tosin en juokse kovinkaan paljoa enkä kyylää miesten reisiä.. Pidän palloa hallinnassa niinkuin vanhatekijä ja teen paljon maaleja.. Illaksi/yöksi tallille ja huomenna reissuun..

Määki toivonmukaan teen paljon maaleja! :) Mukava tappokuumuus taas, se ei muuten haittaa, mutta mäkäräiset... :jahas:

Mäkäräiset on kyllä inhottavia! Kaikki inisevät ja verta imevät tai muuten nahkaan käyvät ötökät on ilkeitä :( Harmi vaan, että ne on niin monen linnun ruokaa niin ei voida oikein tuhotakaan kyseisiä lajeja.

Uijui trnaja! :rock:

Mäkäräiset on kyllä inhottavia! Kaikki inisevät ja verta imevät tai muuten nahkaan käyvät ötökät on ilkeitä :( Harmi vaan, että ne on niin monen linnun ruokaa niin ei voida oikein tuhotakaan kyseisiä lajeja.

No sanoppa muuta. Vaikka laitankin aina paljaaksi jääville pinnoille mäkäräismyrkkyä, niin lopputreeneistä kun olet hikoillut, niin kaikki tuhat eri ötökkälajia hyökkää kimppuun. Silloin Elly panikoituu.

Oih, Primo Victoria :haart:

Auringossa tenttiin lukeminen on aika raskasta kun rupee niin nopeesti uuvuttamaan ja sit yhtäkkiä huomaa, että kirja on liimautunu naamaan kiinni kun oot vetäny hikisiä hirsiä jo puoli tuntia... Ei ole hyvä tämä.

Oih, Primo Victoria :haart:

Auringossa tenttiin lukeminen on aika raskasta kun rupee niin nopeesti uuvuttamaan ja sit yhtäkkiä huomaa, että kirja on liimautunu naamaan kiinni kun oot vetäny hikisiä hirsiä jo puoli tuntia... Ei ole hyvä tämä.

Selkeästi kokeilit vain uutta tapaa sisäistää tietoa nopeasti :lol2:

Selkeästi kokeilit vain uutta tapaa sisäistää tietoa nopeasti :lol2:

Nii että jos vielä muutaman kerran jysäyttäis itteään kirjalla naamaan niin ehkä mä osaisin jo? :D

Kolomas Burana tälle päivälle...

Hyvin sää sisko vedät! ;)

Hyvin mä vedän! Hirsiä... :jahas: Sä voisit nyt kyllä pitää vaikka viikon vapaata reeneistä, korkeintaan kevyesti hölkötellä. Lihashuoltokaan ei varmaan pahaa tekis... ;)

Hyvin mä vedän! Hirsiä... :jahas: Sä voisit nyt kyllä pitää vaikka viikon vapaata reeneistä, korkeintaan kevyesti hölkötellä. Lihashuoltokaan ei varmaan pahaa tekis... ;)

Mitä, vihjaakko että olis lepo ja venyttely tarpeen? :D
Kyllähän mulle ens viikolla tulee lepoa väkisinkin, kun sinne ulukomaille lähen.

Venyttely on aina tarpeen..

Mq1Zt.gif

Back
Ylös Bottom