Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jos satut omistamaan tennispalloja niin tunge 2kpl sellaisia sukkaan, sitaise pää kiinni tiiviisti ja voit tehdä selin maaten rullauksia tuon päällä niin että pallot sijoittuvat rangan molemmin puolin. Kun tapaat kipeän kohdan niin koeta pitää lihakset suht rentoina, hengittää pitkään ulos ja tee vaikka pari edestakaista liikettä tän kohdan päällä niin lukko saattaa rusahtaa auki. Toki noita rullauksia voi tahdä muunkin sopivan paksuisen ja lujan muttei liian ei kovan putken päällä ja katsoa jos se auttaisi. Tykkäisit myös varmasti tehdä noit putkirullauksia reisille, niin saisit tiukkoja lihaskalvoja auki jonkin verran..

Jaa, olikohan muuta.. Pitääkö sua ihan tosissaan potkia sinne hierojalle vai ymmärrätkö hankkiutua käsittelyyn vielä tän kesän puolella? Jos ei muuta niin piipahda Espoon kulmilla joskus nii voidaan käydä vaikka koko kroppa läpi.. ei oo kiva jos tyttö kärsii tarpeettomasti.

Dämet, miksei mulla oo tennispalloja? Ainoastaan tuohon hommaan hyödyttömiä jalkapalloja. No, se on turha itkeä kun maidot on jo lattialla, mää yritän nukkua ens yön lattialla mahallani.
Oot saattanu huomata, niin mulla on vähän venynyt tämä hierojalle meneminen. Mua todellaki pitäisi potkia sinne, oon jotenkin niin rappiolla, että kampaajankin muistin varata kahden viikon viiveellä, kun laitoin työkaverin muistuttamaan. :D
Tai sitten pitää tedä Espoo-tour.

Dämet, miksei mulla oo tennispalloja?

Voit toki kokeilla jotain muutakin tarkoitukseen sopivaa astaloa, jolla saisit paineen kohdistettua ks. nikamaväliin mut uudehkot verkkopallot on aikas hyviä tuohon.. Etköhän sä selinmaatekin voi nukkua mut ota vaikka petari olkkarin lattialle ja koisi siinä nii ei vetäis tuon pahemmin jumiin selkää. Tai sit korkeempi tyyny ja koeta nukkua kylkiasennossa - Päinmaaten jos et tapaa goisailla nii voit saada jumitettua myös niskan ja sitä et varmaan halua..

Voit toki kokeilla jotain muutakin tarkoitukseen sopivaa astaloa, jolla saisit paineen kohdistettua ks. nikamaväliin mut uudehkot verkkopallot on aikas hyviä tuohon.. Etköhän sä selinmaatekin voi nukkua mut ota vaikka petari olkkarin lattialle ja koisi siinä nii ei vetäis tuon pahemmin jumiin selkää. Tai sit korkeempi tyyny ja koeta nukkua kylkiasennossa - Päinmaaten jos et tapaa goisailla nii voit saada jumitettua myös niskan ja sitä et varmaan halua..

Okei, kiitos paljon. :) Täällä on aina välillä tällainen Tohtori LLCJ vastaa -palsta käynnissä, kun mää oon niin utelias. :D
Jos ens yönä jumittuu niskatkin, niin joutuuko jo huomenna ihan oikiasti varata hieronta-ajan? :D

Jos ens yönä jumittuu niskatkin, niin joutuuko jo huomenna ihan oikiasti varata hieronta-ajan? :D

Jos yöllä jumittuu niskatkin, niin käy kuittaamassa lähimmältä terveysasemalta vaikka kolme päivää saikkua ja soitat sit ajan johonkin käsittelyyn :)

Eqqu tuossa kitisi jotain et jos siirtäisitte höpöttelyt pikkuhiljaa sinne privapuolelle niin ei mee Off-Topic ihan dialogiksi ja sokeritautikin kuulemma uhkaa iskeä kun mä kirjoittelen jotain ihan pehmeitä..

Mitäs pojat? Entä tytöt?

Kertokaa jotain kivaa. Ei väsytä.

Keksin sinkkumiittiin yhteistekemistä. :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Eipä oikein mitään. Oon yrittänyt oppia nauttimaan kesästä, ja onhan se jotenkuten sujunutkin :D

Mitäs herra Honda?

Dodih! :D Kyl se kesä suhunkin viel iskostuu.

Mitäs täs, pitäis olla jo unila kun töitä tietty huomen. Kuuntelen vaan Steppiä ja tuli jostain syystä kauhea tarve nähä Transformers leffat :lol2:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom