Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hitto ootte nopeita. :D

Hyvä idea ois kyllä syöttää se poroille.

Vois siis sanoa että talviturkki lähti. :thumbs:

Voi kuules min Laplander! Törmäsin netissä yhteen kuvaan ja olen aivan varma, että näytät siltä! Yritän essiä sen, että saan linkittää sen kuvitteellisia kuvia -ketjuun. :)

6 tunnin yöunien jälkeen freshinä mummolaan! Toivottavasti ei ukkonen ala samalla kun pyörällä vetelee tosta keskustan läpi.

Voi kuules min Laplander! Törmäsin netissä yhteen kuvaan ja olen aivan varma, että näytät siltä! Yritän essiä sen, että saan linkittää sen kuvitteellisia kuvia -ketjuun. :)

Eihä se sinne kuulu, jos oot ihan varma että näytän siltä. :D

Tuijottelin muutoin niin upeaa perää äsken, mutta sitten otsani kurtistui. Ei sen Orionin pakoputken ihan tolta kuulu näyttää...

Tukevahko tuttu heitti fb:n seinälle äsken tällasen. Repesin :D

"Seisoskelin ja katsoin peiliin ja ajattelin lausetta:
"Kehoni on temppelini"- Just joo .......!!!
Millä vuosisadalla se rakennettiin !??
Kuka antoi rakennusluvan laajentamiseen?
Ja missä ihmeessä kiinteistönhuoltaja on ..!??"

Nyt alkaa vähän väsy iskemään. Tulee ihan levotonta juttuakin jo. Voisko joku sammuttaa mun koneen niin ei satu mitään vahinkoja? :D

On tää kyllä perkeleestä herätä festaripäivän jälkeen yhdeksältä aamulla. :D Tarkoittaako se, että jotain meni pieleen? Urheilua turha edes ajatella, ellei se tapahdu makuukammarin, tai no, jossain kodin sisällä. Pitäisiköhän sitä siirtyä Panettaa-ketjun puoleen..?

Niinkuin sieltä ikinä olisi mitään apuja saanut, isot puheet, pienet munat jne jne...

Tähän voisi todeta saman kuin jääkaappi-ketjuunkin - nössöt.

edit. ja joo, apua voisin tilata, mutta sen teen sitten toisessa ketjussa....jos teen... ;)

Okei nyt mä oon täällä ylitöissä, mut missä se ukkonen ja salamointi ja hirmumyrsky kaatosateineen viipyy? Selaan Pakkista ja Facebookkaan. Pitäisikö tehdä jotain tulostakin? Argh...

On tää kyllä perkeleestä herätä festaripäivän jälkeen yhdeksältä aamulla. :D Tarkoittaako se, että jotain meni pieleen? Urheilua turha edes ajatella, ellei se tapahdu makuukammarin, tai no, jossain kodin sisällä. Pitäisiköhän sitä siirtyä Panettaa-ketjun puoleen..?

Mulle saa tehdä ihan mitä vaan:D
Ei vaiskaan, miten ihminen voi olla näin innoissaan myrskystä, toisaalta tää on kyllä melkoinen. Piha lainehtii ja joku 30 kertaa jyrähtänyt, yks iski ihan milliin:rock:
edit. ei näissä pysy enää laskuissa kun joka minuutti iskee. Toisaaalta tää oli odotettavissa, jos ukkonen pääsee tuohon järven päälle niin se ei pääse siitä pois ja asun noin 200m rannasta niin kyllä paukkuu!

Okei nyt mä oon täällä ylitöissä, mut missä se ukkonen ja salamointi ja hirmumyrsky kaatosateineen viipyy? Selaan Pakkista ja Facebookkaan. Pitäisikö tehdä jotain tulostakin? Argh...

Täällähän se, Hämeenlinnassa.

Hei nyt ihan oikeesti sitä myrskyä mullekin!! Tykkään ihan älyttömästi katsella kunnon myräkkää, mutta tänä kesänä olen AINA onnistunut olemaan väärässä paikassa juuri silloin kun myrsky on iskeny jonneki. Tyyliin torstaina oli myräkkä Jyväskylässä ku ite olin just menny Jämsään jne..

Back
Ylös Bottom